هلند انگیزه زیادی در یورو دارد

اقتدار نارنجی در بازی تدارکاتی آخر

هلند آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از یورو ۲۰۲۴ را با پیروزی مقتدرانه ۴ بر صفر برابر ایسلند پشت سر گذاشت. ژاوی سیمونز، ویرجیل فان دایک، دونیل مالن و ووت وگهورست گل‌های این بازی را زدند که در روتردام برگزار شد.
هلند که نخستین بازی خود در یورو را یکشنبه برابر لهستان انجام می‌دهد، با شرایط خوبی به آلمان می‌رود. این تیم از هفت بازی آخرش شش تا را برده و در سه دیدار خانگی آخرش با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسیده است. رونالد کومان نسبت به برد ۴ بر صفر پنجشنبه مقابل کانادا ۹ تغییر در تیمش ایجاد کرد اما نتیجه همان شد. فرانسه جدی‌ترین رقیب هلند در گروه D خواهد بود اما آبی‌ها هم از فرمی که تیم قهرمان اروپا در سال ۱۹۸۸ به دست آورده، نگران هستند.
جوی فیرمن، هافبک پی‌اس‌وی آیندهوون می‌تواند ستاره هلند در غیاب فرانکی دیونگ باشد. او ضمن کنترل میانه زمین با یک پاس قطری فوق‌العاده دنزل دومفرایس را راه انداخت تا قفل بازی توسط سیمونز شکسته شود. او شش موقعیت ایجاد کرد، ۸۷ لمس توپ داشت و همراه با دومفرایس بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۶۰ پاس او به مقصد رسید.
هلند، تیم هفتم جهان، بعد از بازی یکشنبه در هامبورگ، جمعه در لایپزیگ با فرانسه روبه‌رو می‌شود و پنجم تیر آخرین دیدار مرحله گروهی را در برلین مقابل اتریش انجام می‌دهد.
هلند در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ حذف شد، نتوانست از مرحله مقدماتی یورو۲۰۱۶عبور کند و غایب بزرگ این رقابت‌ها بود، در یورو ۲۰۱۲ هم از مرحله گروهی بالاتر نرفتند، آنها برای اینکه ثابت کنند هنوز یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال هستند، انگیزه‌های زیادی در این یورو دارند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی