4 پرسپولیسی و 3 استقلالی

سایت معتبر ترانسفرمارکت که کار ارزش‌گذاری بازیکنان فوتبال را انجام می‌دهد، طی‌ روزهای اخیر و با اتمام اکثر لیگ‌های فوتبال جهان آخرین آپدیت ارزش‌های بازیکنان تیم‌های سرتاسر جهان را منتشر کرده‌ است‌.
 اوستون اورونوف، وینگر ازبک پرسپولیس با افزایش ۱۵۰ درصدی ارزش خود در این سایت معتبر مواجه شده و حالا جلوی اسمش عدد ۲.۵ میلیون یورو را می‌بیند؛ اما بسیاری از بازیکنان دیگر لیگ برتر نیز دچار تغییرات ارزش شده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به افت ارزش چشمگیر رضا اسدی از ۱.۵ به ۱.۲ میلیون یورو و رشد قابل توجه و ۴۰۰ هزار یورویی ابوالفضل جلالی و شهریار مغانلو که ارزش آنها را به ترتیب به ۷۵۰ هزار یورو و ۱.۳ میلیون یورو می‌رساند، اشاره داشت. سعید سحرخیزان یکی از پدیده‌های لیگ بیست و سوم نیز با رشد ۳۰۰ هزار یورویی، ارزش خود را به ۸۵۰ هزار یورو رسانده‌ است.
 لیگ ایران دارای ۱۰ بازیکن با ارزش بالای یک میلیون یورو است که اوستون اورونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ریکاردو آلوز، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، رضا اسدی، کوین یامگا و علیرضا بیرانوند به ترتیب در لیست این بازیکنان قرار دارند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی