اخبار

رونمایی از یک ورزشگاه جدید 
و مجهز در ایران
شرکت ملی صنایع مس ایران در گزارشی پیرامون پروژه‌های در دست افتتاح خود، از تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه اختصاصی مس کرمان تا ماه آینده خبر داد. در گزارشی که بر روی سایت شرکت ملی صنایع مس منتشر شد، آمده است: «دو کلان‌پروژه استادیوم‌ شهدای مس رفسنجان و ورزشگاه 30 هزار نفری شهید آیت‌الله رئیسی کرمان که دارای استاندارد مجموعه‌های ورزشی بین‌المللی است، درحال حاضر به ترتیب 97 و 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با افتتاح آنها تا حدود یک ماه آینده، زیرساخت ورزشی مناسبی برای استفاده جوانان بومی منطقه فراهم خواهد شد.» بدین ترتیب، باشگاه مس رفسنجان دوباره می‌تواند در استادیوم جدید و اختصاصی خود در سال آینده لیگ برتر (در صورت عدم سقوط) میزبانی کند. همچنین باشگاه مس کرمان نیز در استادیوم تازه‌تأسیس شهید آیت‌الله رئیسی در لیگ دسته اول مقابل حریفان قرار می‌گیرد.


احضار داور معروف به دادستانی حقیقت ندارد
در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون احضار افراد مختلف به کمیته اخلاق و دادستانی وجود داشته که بسیاری از آنها در حد شایعه بوده و واقعیت ندارد. یکی از این موارد احضار امیرعرب‌براقی و فرهاد مروجی، داوران بین‌المللی فوتبال ایران است. در این خصوص اعلام شد که این دو داور که قضاوت تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان را برعهده داشتند به دادستانی احضار شدند که این دو در گفت‌وگویی کوتاه با «ایران ورزشی» این موضوع را رد کردند.


پس از غیبت در جلسه کمیته اخلاق
جواد خیابانی: ترسی ندارم
نامه بدهند
در روزهای گذشته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای که روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد، اعلام کرد که جواد خیابانی باید در این کمیته حضور یافته و پیرامون اظهاراتش پاسخگو باشد. در اطلاعیه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال عنوان شده بود که خیابانی باید اسناد و مدارک مربوط به اظهاراتش مبنی بر عدم ورود عامدانه وی‌ای‌آر به ایران و تأثیرگذاری در نتایج را ارائه بدهد، اما این مجری امروز در جلسه این کمیته حضور پیدا نکرد.
جواد خیابانی پس از اینکه در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر نشد، در گفت‌و‌گویی کوتاه عنوان کرد: «اگر من را رسماً دعوت کنند، تماس بگیرند یا دعوت‌نامه بدهند، حتماً در کمیته اخلاق حضور پیدا می‌کنم و واهمه‌ای ندارم و صحبت‌هایم را انجام خواهم داد. شما توجه داشته باشید که من فقط درباره یک تخلف حرف زدم. 
الان فضای فوتبال ایران متأثر از آن است و پیدا کردن اسناد و مدارک برعهده دیگر نهادها است. من فقط وظیفه دارم موردی که در فوتبال دیدم را اطلاع بدهم تا نهادهای مربوطه در خود فدراسیون یا بیرون از آن نسبت به این مسأله عملیات لازم را انجام بدهند.»


ستاره تیم ملی قرقیزستان
به لیگ فوتسال ایران می‌آید
بکا آخماتالیف دروازه‌بان تیم ملی فوتسال قرقیزستان با مدیران تیم فولاد هرمزگان به توافق رسیده و بزودی قراردادش با این تیم رسمی می‌شود.
 این گلر در جام ملت‌های فوتسال آسیا، عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نگاه تیم‌های ایرانی را به خود جلب کند.
 فولاد هرمزگان هفته گذشته موفق شد قهرمان لیگ یک فوتسال کشور شود.


اشد مجازات در انتظار تجمع‌کنندگان مقابل هیأت فوتبال تهران
صبح دیروز بازیکنان و مربیان یک تیم تهرانی اقدام به تجمع اعتراضی مقابل ساختمان هیأت فوتبال استان تهران کردند و علاوه بر برهم زدن آرامش ساکنین و نظم منطقه، شعارهایی علیه مسئولان هیأت فوتبال استان تهران سر دادند.
این اقدام غیرقانونی و عجیب درحالی انجام شد که برخی افراد که درفضای مجازی فعالیت دارند همراه با مسئولان تیم معترض در صحنه حاضر شده و اقدام به گرفتن فیلم و عکس از وقایع کردند تا به نوعی با انتشار آن در فضای مجازی هیأت فوتبال استان تهران را بابت صدور حکم صریح انضباطی اخیر تحت فشار قرار دهند.
در همین راستا هیأت فوتبال بیانیه ای صادر کرد: «کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران برحسب وظایف قانونی خود اقدام به صدور حکم موقت درباره دو بازی کرد که حکم صادره پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی از سوی رئیس کمیته انضباطی و تأیید ریاست محترم هیأت فوتبال استان تهران روی خروجی سایت رسمی هیأت فوتبال استان تهران قرار گرفت.»

جستجو
آرشیو تاریخی