رئالی‌ها دیرتر می‌رسند

برزیل آماده برای کوپا

بازیکنان تیم ملی برزیل خود را برای کوپا امریکا آماده می‌کنند و در نخستین بازی دوستانه خود بامداد فردا به مصاف مکزیک می‌روند، چهار روز بعد هم با امریکا دیدار می‌کنند تا برای جام ملت‌های امریکای جنوبی مهیا شوند که از ۳۱ خرداد در امریکای جنوبی آغاز می‌شود.
چند بازیکن جوان خود را زودتر به اورلاندو رسانده‌اند که محل استقرار تیم در اردوی تمرینی است اما سه بازیکن تیم، وینیسیوس جونیور، رودریگو و ادر میلیتائو که هفته قبل با رئال مادرید به عنوان قهرمانی اروپا رسیدند، هنوز به تیم ملی کشورشان ملحق نشده‌اند و چند روز دیرتر از بقیه می‌رسند.
برزیل بامداد یکشنبه در ورزشگاه کایل فیلد تکزاس با مکزیک بازی می‌کند و این دیدار می‌تواند رکورد تماشاچی برای بازی‌های مکزیک در امریکا را بشکند. کایل فیلد بیش از صدهزار نفر ظرفیت دارد. بعد از آن به اورلاندو بر می‌گردند و در این شهر با میزبان کوپا دیدار می‌کنند؛د در ورزشگاهی 63 هزار نفری که در تابستان گذشته میزبان بازی رئال مادرید و یوونتوس بود و ماه آینده بازی منچسترسیتی و بارسلونا در آن برگزار می‌شود. سلسائو بعد از دیدار با امریکا در اورلاندو می‌ماند و ۱۲ روز کامل فرصت دارد تا نخستین بازی‌اش در کوپا را انجام دهد. برزیل هر سه بازی‌اش در مرحله گروهی کوپا امریکا را در کالیفرنیا انجام می‌دهد.
برزیل که در رده پنجم بهترین تیم‌های جهان قرار دارد در گروه D کوپا با کلمبیا و پاراگوئه به همراه تیم سوم گروه، کاستاریکا که از کونکاکاف در این مسابقات شرکت می‌کند، روبه‌رو می‌شود.
برزیل همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های امریکای جنوبی است اگرچه نظر کارشناسان بیشتر روی قهرمان جام جهانی یعنی آرژانتین است.
اگر برزیل در گروه خود صدرنشین شود، احتمال دارد که در یک چهارم نهایی دوباره به مصاف امریکا برود که در گروه C با بولیوی، پاناما و اروگوئه قرار دارد. تیم گرگ برهالتر امیدوار است که در گروه خود صدرنشین شود و در نخستین مرحله حذفی با برزیل قدرتمند روبه‌رو نشود.
جستجو
آرشیو تاریخی