چهره

نشست‌های خاص، آقای خاص
 کمتر از 24 ساعت پس از حضور او در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آقای خاص برای رونمایی رسمی از تیم جدیدش در استانبول حضور داشت و با استقبال چند هزار هوادار روبه‌رو شد. سرمربی سابق منچستریونایتد، تاتنهام و رئال مادرید قراردادی دو ساله با فنرباغچه امضا کرد و امیدوار است بتواند اولین قهرمانی این تیم در لیگ بعد از سال 2014 را به دست آورد.
برای انجام این کار، باشگاه ترک آماده است تا به طور قابل توجهی از این مربی 61 ساله حمایت کند، هزاران هوادار در ورزشگاه ساراچوغلو فنرباغچه در استانبول جمع شدند تا شاهد امضای قرارداد خوزه مورینیو برای تبدیل شدن به سرمربی جدید آنها باشند و همه منتظر نخستین صحبت‌های مربی جدید خود بودند چرا که مورینیو در اولین نشست‌های خبری‌اش همیشه بسیار جنجالی ظاهر می‌شود.
به همین بهانه مروری خواهیم کرد بر نخستین صحبت‌های آقای خاص:

اولین نشست با چلسی در سال ۲۰۰۴:
  لطفاً من را مغرور صدا نزنید، اما من قهرمان اروپا شده‌ام و فکر می‌کنم آقای خاص هستم.

اولین نشست پس از بازگشت به چلسی در سال ۲۰۱۴:
آیا هنوز آقای خاص هستید؟
  امروز من آقای خوشحال هستم!
 اولین نشست با منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶:
  این یک شغل رؤیایی نیست، این واقعیت است که من سرمربی منچستریونایتد هستم. این شغلی است که هرکسی آن را می‌خواهد!
نشست با تاتنهام در سال ۲۰۱۹:
  من به هر باشگاهی که می‌روم، طرفدار آن می‌شوم و حتی شب‌ها با لباس همان باشگاه می‌خوابم!
 اولین نشست در استانبول، سال ۲۰۲۴:
  «هر مربی‌ای پس از بردها دوست داشته می‌شود اما من احساس دوست داشتن را اینجا پیش از بردها می‌گیرم. من به شما قول می‌دهم که از امروز، عضوی از خانواده شما خواهم بود؛ این لباس، عضوی از من است. می‌خواهم از محبت شما تشکر کنم. معمولاً یک مربی پس از پیروزی دوست می‌شود. در این مورد احساس می‌کنم قبل از پیروزی‌ها عاشق شده‌ام. این برای من مسئولیت بزرگی است که احساس می‌کنم.»
او 21 افتخار بزرگ را در طول 24 سال دوران مدیریتی در پورتو، اینترمیلان، تاتنهام و رم به دست آورده و حالا به دنبال ادامه روند کسب جام خود در استانبول است.

جستجو
آرشیو تاریخی