اخبار

خبری از مدال رکابزنان نیست
مهدی آقا کاشی، دوچرخه‌سوار زیر 23 سال ایران در ماده تایم تریل انفرادی قهرمانی آسیا به مدال نرسید و چهاردهم شد. در ادامه مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیای قزاقستان، آقا کاشی در تایم تریل انفرادی زیر ۲۳ سال آسیا مسافت 34 کیلومتری را پا زد اما نتیجه‌ای بهتر از چهاردهمی نگرفت. نیکولاس وینوموروف و آندری رمخه قزاقستانی به ترتیب مدال طلا و نقره گرفتند و سوسالام تایلندی به مدال برنز رسید. در حالی که ملی‌پوشان حسرت به دل مدال قهرمانی آسیا مانده‌اند، اما علیرضا حقی، محسن ویسیان، امید اسفندیاری و سهراب پیلتن به ترتیب در مسابقه پیشکسوتان آسیا به ترتیب دو مدال طلا، نقره و برنز گرفتند.
 

 تقابل گرگان و کره‌جنوبی در دوبی
تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در جام باشگاه‌های آسیا مقابل کی‌سی‌سی اگیز قرار می‌گیرد. گرگانی‌ها بعد از شکست 87 بر 82 مقابل طبیعت در لیگ برتر بسکتبال ایران جمعه شب راهی دوبی شدند تا در مرحله نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند. شاگردان مصطفی هاشمی بعد از نایب قهرمانی در وابا و سومی در سوپرلیگ غرب آسیا که هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شد جواز شرکت در این جام را گرفتند. آنها به عنوان نماینده ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های هیروشیما‌دراگون‌فلیز (ژاپن)، کی‌سی‌سی اگیز (کره‌جنوبی) و پلیتاجایابسکتبال (اندونزی) بازی خواهند داشت که در اولین مسابقه ساعت 15:00 برابر قهرمان کره‌جنوبی کی‌سی‌سی اگیز قرار می‌گیرند.
در گروه A نیز تیم‌های یائونینگ‌فلایینگ لیپاردز (چین)، شباب‌الاهلی دوبی (امارات)، ان‌اس ماتریکس‌دیرز (مالزی) و الریاضی (لبنان) حضور دارند که طی روزهای 20 تا 26 خردادماه با هم رقابت می‌کنند.


نوشاد به مدال نرسید
نوشاد عالمیان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات کانتندر زاگرب با شکست مقابل هاریموتو نفر ۱۱ دنیا از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. در این مرحله  نوشاد عالمیان نفر ۵۷ دنیا مقابل هاریموتو نفر ۱۱ جهان از ژاپن قرار گرفت. ملی‌پوش کشورمان در گیم نخست این بازی با شایستگی با نتیجه ۱۳-۱۱ به پیروزی رسید، در گیم دوم هاریموتو توانست با نتیجه ۱۱ بر ۷ بازی را به سود خود به پایان برساند، در گیم سوم این بازی حریف بسیار قدرتمند ژاپنی با نتیجه ۱۱ بر یک پیروزی را از آن خود کرد و در پایان و گیم چهارم در حالی که بازی ۶ بر صفر به سود نوشاد در جریان بود، نفر دوم جهان و المپیک توانست به بازی برگردد و نوشاد عالمیان را با حساب ۱۲ بر ۱۰ شکست دهد و مانع رسیدن نوشاد به نیمه‌نهایی و کسب مدال برنز مسابقات کانتندر کرواسی شود.

جستجو
آرشیو تاریخی