اخبار

جدایی سلمانی قطعی نیست
درحالی که برخی رسانه‌ها از جدایی جعفر سلمانی خبر داده‌اند اما تا این لحظه باشگاه استقلال تصمیمی درباره جدایی این بازیکن نگرفته است. سلمانی در فصلی که گذشت عصای دست نکونام بود و در بسیاری از بازی‌ها به عنوان بازیکن ذخیره و حتی فیکس به میدان رفت. البته سلمانی از تیم فولاد خوزستان پیشنهاد دارد، ضمن اینکه باشگاه سپاهان نیز پیشنهادهایی به طور جسته و گریخته به این بازیکن داده است و باید دید سرنوشت سلمانی چه خواهد شد.


انتقاد فریبا از درویش
دایره انتقادها از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گویش فرشید سمیعی را دربرنامه زنده تلویزیونی به سخره گرفت رو به افزایش است. درهمین راستا بهتاش فریبا نیز حرف‌هایی دارد: «نمی‌دانم این جرأت از کجا می‌آید که همه پذیرفتید با گل آفساید قهرمان شدید، اما می‌آیید و لهجه یک قوم اصیل را که یکی از استان‌های ایران است به سخره می‌گیرید. حالا هزار بار هم عذرخواهی کنید فایده ندارد. حالا که همه شما قبول دارید، گل آفساید زده‌اید برای چه با ادبیات تند و زننده صحبت می‌کنید؟ تأکید می‌کنم که این جرأت از کجا می‌آید که هر کاری می‌خواهند در داوری می‌کنند بعد هم با توهین به لهجه یک استان در مقام جوابگویی برمی‌خیزند؟»


نقل‌وانتقالات با وسواس
تا نخرند، کسی خارج نمی‌شود
استقلال این روزها درگیر مهیا کردن مقدمات جذب بازیکنان است و در عین حال حرف‌وحدیث‌هایی درباره خروجی‌های این تیم وجود دارد. با وجود این ظاهراً بین استقلالی‌ها مطرح شد تا زمانی که بازیکنی جذب تیم نشده، لیست خروجی در کار نباشد و بازیکنی از این تیم جدا نگردد. هر چند گمانه‌زنی‌ها درباره خروجی‌ها و ورودی‌ها خیلی زود شروع شده، اما به نظر می‌رسد برای فصل پیش‌رو استقلال تغییر و تحولات چندانی نداشته باشد.
 

برنامه‌ریزی نکونام برای روزهای سرد
استقلال به دو زمین جدا نیاز دارد
بیشتر تیم‌های لیگ برتری معمولاً در جریان رقابت‌های لیگ برتر با مشکل زمین تمرین مواجه می‌شوند و این موضوع مشکلاتی را برای تیم‌ها به وجود می‌آورد، بخصوص این وضعیت برای روزهای سرد سال حادتر می‌شود. جواد نکونام به مسئولین استقلال پیشنهاد داده برای جلوگیری از این مشکل از الان به فکر زمین تمرین برای استقلال باشند و برای این کار دو زمین تمرین در نظر بگیرند تا استقلال بتواند در دو زمین متفاوت تمریناتش را انجام دهد و مشکلی از این لحاظ برای روزهای سرد سال نداشته باشد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی