منوچهری: دوشنبه‌شب مشخص شد با چه کسانی می‌جنگیدیم

پرسپولیس فقط 180 دقیقه در صدر جدول بود

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال در خصوص عملکرد این فصل آبی‌پوشان توضیح داد: «از اول فصل هم قرار نبود تیم استقلال این فصل برای قهرمانی بسته شود و هیچ‌کس این تیم را شانس قهرمانی نمی‌دانست اما نکونام آن‌قدر خوب عمل کرد که تا آخرین لحظه برای جام رقابت کرد. در این فصل پرسپولیس فقط 180 دقیقه در صدر جدول بود.»
منوچهری ادامه داد: «استقلال در این فصل با خیلی از افراد و اتفاقات داخل و خارج زمین جنگید و دوشنبه‌شب گذشته همه دیدند که با چه آدم‌های  مشغول جنگ و رقابت برای قهرمانی بودیم که آن‌طور علیه مسئولان ما صحبت کردند و بعد مجبور به عذرخواهی شدند. متأسفانه اتفاقاتی که رخ داد باعث شد تا استقلال از قهرمانی دور شود.»
مهاجم اسبق استقلال در خصوص قانون سقف بودجه و تأثیر احتمالی‌اش بر نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان در آستانه لیگ نخبگان آسیا توضیح داد: «زمان ما هم قانون سقف بودجه وجود داشت و به یاد دارم که آن زمان سقف قرارداد برای هر بازیکن 400 میلیون تومان بود؛ این قانون آن زمان با جدیت پیگیری و اجرا شد اما اکنون راهکار‌هایی برای دور زدنش وجود دارد. سؤال من از آقایان مسئول این است، آیا قرار است در لیگ نخبگان آسیا ما زنگ تفریح شویم که چنین قانون‌های من‌درآوردی را تصویب می‌کنید؟»
منوچهری در پایان در خصوص انتقادات به سبک نکونام توسط برخی از هواداران توضیح داد: «استقلال یک تیم بزرگ و پرهوادار است و طبیعی است که هواداران انتظار فوتبال هجومی از تیم خود داشته باشند. کسی که سرمربی استقلال می‌شود، از انتظارات هواداران آگاه است. اگر شما انتخاب می‌کنید که سبک نتیجه‌گرا را در دستور کار خود قرار دهید چیزی بجز قهرمانی هوادار را راضی نمی‌کند و شاید برای همین بود که بعد از تساوی مقابل نساجی، هواداران شدیداً به نکونام انتقاد کردند، آن هم به طوری که انگار نه انگار تیم جواد بیست هفته در صدر جدول بود؛ البته دست نکونام برای اجرای سیستم‌های دیگر بسته بود و کمبود نفرات به وضوح به چشم می‌آمد؛ اگر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان توانست به پیروزی برسد دلیلش نیمکت قوی این تیم بود.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی