قرارداد مهرداد محمدی با استقلال تمام شد

زمزمه جدایی جدی‌تر می‌شود

گرچه مهرداد محمدی به دلیل بیان برخی اظهارات برای تداوم حضور در استقلال باید موانع به وجود آمده را حل کند و به نوعی به دلجویی از ارکان فدراسیون فوتبال بپردازد اما درباره او خبرهای تازه‌ای به گوش می‌رسد که بسیار جالب توجه است. 
گفته می‌شود علی خطیر در دوران مدیریت خود در باشگاه استقلال قرارداد این بازیکن را یک‌ساله کرده تا محمدی اگر خواست بعد از پایان فصل استقلال را ترک کند، مانعی سد راه او نباشد. 
از طرفی گفته شده قرارداد سال اول این بازیکن ۳۳ میلیارد و سال دوم ۴۰ میلیارد بوده است. اما بعد از توافقات جدید با باشگاه قرارداد جدید او یک‌ساله و با مبلغ ۲۸ میلیارد شده است.
 در واقع باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد مهرداد محمدی باید دوباره به سازمان لیگ درخواست بدهد و مشخص نیست که اساساً با توجه به اتفاقاتی که به وجود آمده و محمدی مصاحبه عجیب و غریبی درباره فوتبال ایران به زبان آورده، آیا مجوزی برای حضور او در استقلال از سوی سازمان لیگ صادر شود یا خیر؟! به هرحال ممکن است مهرداد محمدی که درفصل بیست‌وسوم عملکرد قابل دفاعی داشت، از استقلال جدا شود و اگر این اتفاق رخ دهد، مدیران باشگاه استقلال باید به سرعت در راستای جذب بازیکنان جدید 
اقدام کنند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی