تیموری: در صورت قهرمانی استقلال، جشن با همان کیفیت برگزار می‌شود

تدابیر ویژه برای اهدای جام بیست و سوم

قصه بیست و سومین فصل لیگ برتر فوتبال امروز به سر خواهد رسید. یک اختلاف امتیاز بیشتر پرسپولیس نسبت به استقلال، معادله قهرمانی را چند مجهولی کرده است تا فاتح لیگ امسال تا دقیقه نود مشخص نباشد. در چنین شرایطی به گفته عباس تیموری، دبیرکل هیأت فوتبال استان تهران، تدابیر و ملزومات برگزاری جشن قهرمانی در هر دو ورزشگاه آزادی و پیکان منظور خواهد شد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.
 او درباره تدابیر هیأت فوتبال و سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی گفت: «از آنجایی که هر دو تیم شانس قهرمانی دارند، تدابیر و ملزومات جشن قهرمانی را در هر دو ورزشگاه آزادی و شهید دستگردی منظور خواهیم کرد. مقامات ارشد شامل وزیر ورزش و ریاست محترم فدراسیون در نزدیک‌ترین محل به هردو ورزشگاه حضور خواهند داشت تا بعد از مشخص شدن قهرمان، بلافاصله راهی ورزشگاه موردنظر شوند. امیدواریم شاهد بازی‌های جوانمردانه باشیم تا لیگ امسال پایان خوبی داشته باشد.»
تیموری همچنین درباره میهمانان جشن قهرمانی گفت: «صددرصد میهمانان ویژه‌ای خواهیم داشت و از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تا ریاست سازمان لیگ و ریاست هیأت فوتبال استان تهران در مراسم قهرمانی حضور خواهند داشت.»
  او همچنین درباره احتمال قهرمانی استقلال و برگزاری جشن قهرمانی بدون حضور هواداران این تیم گفت: «برای ما فرقی نمی‌کند و اگر استقلال هم قهرمان شود، جشن قهرمانی را با همان کیفیت برگزار می‌کنیم. به هرحال باتوجه به قرعه اول فصل، پیکان میزبان استقلال است و طبق قوانین آبی‌‌ها موظف هستند که در ورزشگاه خانگی پیکانی‌‌ها بازی کنند اما به هرحال شرایطی ایجاد خواهیم کرد که استقلالی‌‌ها تعدادی میهمان ویژه داشته باشند.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی