اتفاقاتی همچون قطعی برق قابل پیش‌بینی نیست

قنبرزاده: برخی ورزشگاه‌‌ها مشکلات زیرساختی دارند

 محمد محمدی سدهی
خبر‌نگار
در حالی که هفته‌های پایانی لیگ برتر به دلیل حساسیت‌های زیاد باید با نظم و انضباط بیشتری برگزار شود اما هفته بیست و نهم در یک مسابقه با بی‌نظمی‌هایی همراه بود. 
مهم‌ترین بی‌نظمی در استادیوم سردار آزادگان قزوین بود و یکی از پروژکتورهای این ورزشگاه پیش از به صدا درآمدن سوت بازی، قطع شد تا این بازی با 20 دقیقه تأخیر انجام شود.
در این بین استعفای سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ باعث شده تا در هفته‌های پایانی، مسابقات با بی‌نظمی‌های بیشتری برگزار شود.
 اما جالب اینجاست که هیچ‌یک از مسئولان مربوطه این بی‌نظمی‌‌ها را گردن نمی‌گیرند تا از این به بعد شاهد رفع بی‌نظمی‌های اینچنینی نباشیم.
استعفای مسئول کمیته مسابقات لیگ و عدم پاسخگویی محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ منجر شد تا «ایران ورزشی» به منظور پیگیری این بی‌نظمی‌‌ها با منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کند. او در خصوص قطع برق ورزشگاه سردار آزادگان قزوین می‌گوید: «به هر حال این اتفاق قابل پیش‌بینی نیست و هرازگاهی می‌افتد. البته این بی‌نظمی‌‌ها ربطی به فدراسیون ندارد و سازمان لیگ باید در این خصوص پاسخگو باشد. البته ما نگرانی تیم‌‌ها را در این هفته‌های پایانی درک می‌کنیم و اعتقاد داریم که نه‌تنها مسابقات هفته پایانی لیگ برتر، بلکه تمام بازی‌ها باید منظم برگزار شود.»
او صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «به هر حال برخی ورزشگاه‌‌ها مشکلات زیرساختی دارند و این موضوع باعث می‌شود تا حین برگزاری مسابقات شاهد اتفاقات اینچنینی باشیم. این در حالی است که تیم‌‌ها و مسئولان استانی باید پیش از برگزاری هر بازی، وضعیت ورزشگاه را بررسی کنند تا در زمان برگزاری بازی با مشکلی مواجه نشوند.»
البته بررسی وضعیت ورزشگاه‌‌ها بر عهده کمیته مسابقات سازمان لیگ است و مسئول این کمیته یک روز پیش از برگزاری بازی‌ها با حضور در ورزشگاه، تمامی موارد را بررسی می‌کند تا مشکلات برطرف شود اما استعفاهای اخیر باعث شده تا مسابقات با بی‌نظمی‌های زیادی برگزار شود؛ موضوعی که با اعتراض تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم همراه بود.

جستجو
آرشیو تاریخی