کشوری‌فرد: پیکان درخواست دهد، ورزشگاه را تغییر می‌دهیم

سازمان لیگ، آماده برگزاری جشن قهرمانی

 با کشیده شدن جنگ قهرمانی لیگ برتر میان سرخابی‌ها به هفته پایانی، حالا باید سازمان لیگ فوتبال ایران، تدارک دو مراسم را در دو ورزشگاه مختلف ببیند. یکی در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی و دیگری بازی پیکان و استقلال که به احتمال زیاد در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد. محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره تدارک سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی به تسنیم گفت: «آمادگی برگزاری جشن در هر دو ورزشگاه را داریم، کارها انجام شده و هیچ تفاوتی بین باشگاه‌ها قائل نخواهیم شد.» این برنامه‌ریزی‌ها در شرایطی قرار است انجام شود که در هفته بیست و نهم که قرار بود بازی‌ها همزمان برگزار شود، این اتفاق نیفتاد. کشوری‌فرد در این باره توضیح داد: «هفته پایانی را مثل هفته‌ای که گذشت، به کمک رسانه‌ها و مسئولان پشت‌سر می‌گذاریم. در این هفته به دلیل مشکل ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و قطع برق، بازی‌های همزمان دیدار شمس‌آذر-پرسپولیس و استقلال-گل‌گهر سیرجان با 20 دقیقه تأخیر آغاز شد. در هفته پایانی تلاش‌ می‌کنیم همه بازی‌ها را سر ساعت برگزار کنیم.»
دبیر سازمان لیگ در رابطه با تغییر ورزشگاه محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال عنوان کرد: «از قبل محل برگزاری این بازی ورزشگاه دستگردی بود. هفته گذشته نیز  در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بودم ورزشگاه میزبان، دستگردی است و قرار دیگری نداشتیم. میزبانی، حق پیکان است و نمی‌توانیم با توجه به شرایطی که وجود دارد، ورزشگاه را تغییر دهیم.»
با این حال، کشوری‌فرد احتمال تغییر ورزشگاه بازی پیکان و استقلال را منتفی ندانست چرا که او در خصوص برگزاری دیدار سال گذشته پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یادآور شد: «بازی با درخواست پیکان به آزادی منتقل شد و الان هم درخواست کنند ورزشگاه را تغییر می‌دهیم. جواب نامه استقلال برای برگزاری بازی در شهر دیگر را داده‌ایم. اگر سازمان لیگ از قبل اعلام می‌کرد که ممکن است بازی در محل دیگری برگزار شود، آن وقت می‌توانستیم تصمیم دیگری بگیریم اما وقتی هیچ صحبتی درباره تغییر ورزشگاه انجام نداده‌ایم، دلیلی ندارد که درباره آن حرف بزنیم.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی