با وجود شایعه ابراز علاقه به برایان دابو

پرسپولیس هافبک دفاعی نمی‌خواهد

 برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی خبر داده‌اند پرسپولیس با مدیر برنامه برایان دابو هافبک میانی تیم سپاهان ارتباط برقرار کرده تا برای جذب او اقدام کند. دابو از ابتدای فصل اخیر به سپاهان پیوست و با وجود اینکه بیشتر خارجی‌های این تیم بازیکنانی ناکارآمد بودند اما در ترکیب اصلی جزو یاران فیکس ژوزه مورایس شد.
دابو در مرکز زمین نمایش‌های چشمگیری ارائه داد و یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در تیم خود بود. او در مجموع بازی‌های این فصل و تا قبل از بازی سه‌شنبه شب تیمش در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی در 29 مسابقه سپاهان به میدان رفته و دو پاس گل داده است. این بازیکن 32 ساله که ملیتی بورکینافاسویی دارد و از پاسپورت فرانسه هم برخوردار است یکی دو بار به اجبار در مرکز خط دفاع هم بازی کرد اما پرسپولیس هافبک دفاعی نمی‌خواهد.
پرسپولیس در پست هافبک دفاعی ترافیک دارد. در این پست مسعود ریگی بازیکن مورد علاقه اوسمار ویراست، سینا اسدبیگی به احتمال بسیار زیاد قراردادش را تمدید خواهد کرد و با توجه به سیستم مدنظر سرمربی برزیلی سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو هم به نوعی هافبک دفاعی محسوب شده و در این پست به میدان می‌روند.
از سوی دیگر قرار است میلاد سرلک هم به پرسپولیس برگردد و احتمالاً از تمرینات پیش فصل در اختیار اوسمار خواهد بود که اگر این‌گونه باشد پرسپولیس در این پست با ترافیک مواجه خواهد بود و نیازی به جذب هافک دفاعی ندارد مگر اینکه از بین بازیکنان نامبرده یکی دو نفری قصد جدایی داشته باشند یا اوسمار آنها را نخواهد که سخت به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد.
دابو همان بازیکنی است که در جریان بازی برگشت پرسپولیس – سپاهان با حرکتی ساختگی و بزرگنمایی باعث شد امید عالیشاه از بازی اخراج شده و پرسپولیس برای رسیدن به پیروزی با مشکلات جدی مواجه شود و به یک امتیاز قناعت کند.

جستجو
آرشیو تاریخی