شباهت‌های سپاهان پارسال با استقلال امسال در از دست دادن صدر

اوسمار بازی نمی‌خورد تا قهرمانی

فصل قبل سپاهان چندین هفته صدرنشین لیگ بود تا جایی که کم‌کم بازیکنان و هواداران پرسپولیس از قهرمانی تیم‌شان در لیگ ناامید شده بودند تا اینکه سپاهان در اصفهان مقابل تیم گربه سیاه خود، ملوان متوقف شد. با این توقف پرسپولیس صدر را از تیم صنعتی پس گرفت و تا پایان هم همان روند موفق را حفظ کرد و در نهایت قهرمان شد. آن زمان هم از سوی تیم صنعتی هجمه‌های زیادی به پرسپولیس وارد شد؛ از داوری و رعایت نکردن سقف تا بعضی از موارد دیگر اما در نهایت سرخ‌ها قهرمان شدند.
امسال و در هفته 28 بار دیگر تاریخ برای پرسپولیس تکرار شد و با برد مقابل استقلال خوزستان و کامبکی تاریخی، استقلال که چندین هفته صدر را در اختیار داشت مقابل شاگردان الهامی دچار لغزش شد تا پرسپولیس صدر را از رقیبش بگیرد و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ به قهرمانی امیدوارتر 
شود.
با رقم خوردن این اتفاق سرمربی آبی‌ها سراغ مسائل حاشیه‌ای رفت و ایشان از داوری بازی تیمش مقابل نساجی و قضاوت بازی تیم رقیب بشدت انتقاد کرد و حتی به این نکته اشاره داشت که جام شرافت برای تیم خودش و جام دیگر برای تیم دیگر! با وجود این همه فوتبالدوستان خوب می‌دانند که اوسمار مربی‌ای نیست که وارد این بازی‌ها شود. او وارد جنگ‌های حاشیه‌ای نمی‌شود و در مقطعی که سرنوشت قهرمانی در دستان او و تیمش افتاده، مجموعه تیم و باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه اشتباه سرمربی و تیم رقیب‌شان را مرتکب نخواهند شد چرا که این عکس‌العمل می‌تواند به ارزش از دست دادن دوباره جام تمام شود. اوسمار و بازیکنانش با آرامش بیشتر دنبال جام خواهند رفت تا با کسب قهرمانی دیگری جایگاه خود به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر را پررنگ‌تر کنند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی