پرسپولیسی‌ها نگران وضعیت ملی‌پوش گرجی

گولسیانی تمرین کرد اما شاید بازی نکند

حامد جیرودی
روزنامه نگار
گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا، دیدار هفته بیست‌و‌هشتم این تیم مقابل استقلال خوزستان را از دست داد؛ عملکرد دفاعی پرسپولیس در این بازی بسیار ضعیف بود و همین موضوع باعث شد تا هواداران پرسپولیس نگران وضعیت این مدافع باشند. حریف بعدی سرخ پوشان تیم قزوینی است. شمس آذر یک تیم خطرناک و سرعتی محسوب می‌شود و احتمالاً روز سختی را برای مدافعین پرسپولیس رقم خواهد زد.
خبر امیدوارکننده اینکه پس از چند روز کار زیر نظر تیم پزشکی، از روز گذشته گولسیانی به تمرینات گروهی سرخپوشان اضافه شده اما هنوز وضعیت حضورش در دیدار مقابل استقلال خوزستان مشخص نیست.
شنیده‌ها حاکی از آن است که مصدومیت این بازیکن تا حد زیادی بهبود یافته اما باید کادر فنی نظر نهایی را درباره حضور او در ترکیب اصلی سرخپوشان بدهد. از طرفی با توجه به اینکه این مدافع در لیست تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا حضور دارد، شاید گولیسانی نخواهد ریسک کند تا به دلیل مصدومیت بزرگترین رقابت‌های فوتبالی عمرش را از دست بدهد.
مدافع گرجستانی برای اولین بار قرار است در یورو ۲۰۲۴ تیم ملی کشورش را همراهی کند و در چنین شرایطی طبیعی است که او این روز‌ها احتیاط بیشتری کند چرا که با توجه به شرایط سنی او، احتمالاً یورو 2024 تنها شانسش برای درخشش در رده ملی خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی