در هر بازی شرایط کامبک پیش نمی‌آید

شمس‌آذر، تیمی جوان و با انرژی بالاست که بازیکنانش دوندگی زیادی دارند. این موضوع یکی از شاخصه‌های بارز این تیم است. حتماً اوسمار می‌داند که با تیم جنگنده و دونده‌ای بازی دارد. البته حتماً شمس‌آذر مقابل صدرنشین لیگ استرس زیادی دارد و همین استرس موجب ترشح بیش از حد آدرنالین بازیکنان تیم قزوینی شده و بر روی عملکرد بازیکنان آن تیم تأثیر خواهد گذاشت و می‌تواند کارایی آنها را کمتر کند.
جدا از همه مسائل فنی باید به این مسأله بپردازیم که این تیم از سرمربی‌ای بهره می‌برد که به لحاظ شخصیتی و کاربلدی مربی خوبی محسوب می‌شود و به لحاظ فنی و بدنی تیمش را در شرایط خوبی قرار داده است.
خط دفاع پرسپولیس و در رأس آنها فرجی با مشکلاتی مواجه بود و مقابل تیم استقلال خوزستان عملکرد ضعیفی داشت. بازیکنی که در دیدار رفت هم اشتباهاتی را در اهواز مرتکب شده و روی یکی از گل‌های خورده مقصر بود. البته با حضور گولسیانی حتماً اوسمار بهترین ترکیب را برای خط دفاعی‌اش انتخاب خواهد کرد و از علی نعمتی و دانیال در دفاع چپ و راست و از گولسیانی و کنعانی‌زادگان در دفاع میانی بهره خواهد گرفت.
به نظرم بهتر است در زمان ارسال‌ها و ضربات شروع مجدد که گولسیانی، نعمتی و کنعانی که سرزن هستند و جلو می‌آیند بازیکنی مانند دانیال و هافبک‌های دفاعی و یا یکی‌دو بازیکن دیگر مثل ریگی در زمین خودشان بمانند تا در ضدحملات غافلگیر نشوند. در زمان حمله هم جدا از عناصر خوبی که در خط میانی و حمله پرسپولیس وجود دارد حتماً باید دانیال هم از راست نفوذ کند اما نعمتی در جناح چپ بماند ضمن اینکه بازیکنانی مانند اورونوف، امیری، ترابی و بازیکنان تهاجمی دیگر هم هستند که قطعاً در حملات بهترین شرایط را برای پرسپولیس به وجود خواهند آورد.
بازی مقابل شمس‌آذر و نتیجه‌گیری برای پرسپولیس حکم قهرمانی دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بازیکنان پرسپولیس حتماً باید طوری بازی کنند که نتیجه بگیرند و به این نکته واقف باشند که در صورت اشتباه، در هر بازی شرایط کامبک به وجود نمی‌آید. بازیکنان پرسپولیس باید خیلی باهوش عمل کنند و با تمام توان همه خواسته‌های تاکتیکی اوسمار را در زمین اجرا کنند تا با برد از زمین خارج شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی