وداع کلوپ

کلوپ امروز با آنفیلد وداع می‌کند بعد از 9 سال فوق‌العاده‌ای که روی نیمکت لیورپول طی کرد. آرتتا هم ثابت کرده مربی توانا و پرانگیزه‌ای است که حس خود را به خوبی به تیمش منتقل می‌کند. اینها روی هم یک بار قهرمان لیگ برتر شده‌اند و این به خاطر آن است که پپ بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را ساخته است. سیتی امسال قهرمان اروپا نمی‌شود اما از نظر بسیاری بهترین تیم اروپا هم هست. بدون در نظر گرفتن اتهاماتی که گریبان سیتی را گرفته، گواردیولا یک ماشین برنده ساخته است.
آرسنال شاید در دو بازی این فصل چهار امتیاز از سیتی گرفته و دو بار با لیورپول مساوی کرده باشد اما با حسرت به هفته کریسمس نگاه می‌کند که به وستهام و فولام باخت به اضافه شکست در خانه و خارج از خانه مقابل استون ویلا.
و لیورپول امیدوار بود که وداع باشکوه‌تری با مربی بزرگ آلمانی داشته باشد اما دو بار در اولدترافورد ناکام شدند(در جام حذفی و لیگ)، در خانه به کریستال پالاس باختند و بدترین زمان ممکن را برای باختن دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک انتخاب کردند. با عذرخواهی از هواداران آرسنال، باید گفت بعید است سیتی در عبور از مانع آخر به مشکل بخورد. ما درباره بهترین تیم انگلیس صحبت می‌کنیم، بهترین تیم اروپا. تغییری صورت نمی‌گیرد تا وقتی که گواردیولا از اتحاد برود.
جستجو
آرشیو تاریخی