حاشیه‌های قهرمانی یوونتوس در جام حذفی

خشم آلگری یک معنا بیشتر ندارد

 ماسیمیلیانو آلگری دقایقی قبل از پایان فینال جام حذفی ایتالیا که با برد یک بر صفر یوونتوس مقابل آتالانتا به پایان رسید، ناامیدی‌اش را از تصمیمات داور اول و چهارم بازی ابراز کرد اما شاید کسی تصور نمی‌کرد این آغاز یک شب دیوانه‌وار و شاید پرآسیب برای تاکتیسین اهل لیورنو باشد. وقتی یوونتوس به نخستین جام در دومین دوره مربیگری آلگری رسید، مربی 56 ساله به مدیران باشگاه، کریستیانو جونتولی و مائوریتزیو اسکاناوینو اعتنایی نکرد و اگرچه خودش انکار کرده اما تصویرهای تلویزیونی ضبط کرده‌اند که او به این دو نفر ژست‌های توهین‌آمیز داشته و بعد از سوت پایان اصلاً این دو را در آغوش نگرفته و شادی‌اش را با آنها سهیم نشده است.
بازیکنان یوونتوس به همراه تماشاگران در حال جشن قهرمانی بودند اما آلگری و دستیارانش در فاصله‌ای دور آنها را تماشا می‌کردند با آنکه نمی‌توانست جلوی اشکش را بگیرد، در جریان کنفرانس خبری بعد از بازی هم نتوانست احساساتش را کنترل کند.
حس آلگری نسبت به مدیران باشگاه کاملاً مشخص شد وقتی گفت «تنها» از بازیکنان به خاطر اینکه به او و باشگاه قهرمانی را هدیه دادند، تشکر می‌کند. اما اینجا تمام نشد. پشت صحنه آلگری واکنش خشم‌آلودی نسبت به خبرنگار توتو اسپورت داشت و به او گفت هرچه باشگاه می‌خواهد، ننویسد.
این رفتار و گفتار یک معنا ندارد و آن اینکه آلگری می‌داند بعد از تابستان در آلیانتس نخواهد بود.
یوونتوس همین حالا با تیاگو موتا مذاکره کرده و آماده است به او پیشنهاد قرارداد دوساله با احتمال تمدید یک ساله بدهد. جونتولی بعد از فصل اولش در تورین می‌خواهد باشگاه را بر اساس نگاه خودش شکل بدهد و آلگری جایی در برنامه‌های او ندارد. آنچه آلگری را بیشتر ناراحت می‌کند، حرف‌های اخیر جونتولی در حمایت از آلگری است و اینکه او می‌تواند به 700 بازی به عنوان مربی یوونتوس برسد.
 این اتفاق نمی‌افتد و آلگری خیلی خوب می‌داند. باید دید آیا خشم آلگری آخرین قاب دوره دوم کارش در تورین است یا اینکه به او فرصت می‌دهند در دو بازی آخر فصل هم روی نیمکت بنشیند.
جستجو
آرشیو تاریخی