وزیر ورزش در مراسم تجلیل قهرمانان خراسان رضوی:

ورزش ارزشی را ترویج می کنیم

آیین تجلیل از 169  قهرمان و مدال‌آور  ورزش خراسان‌رضوی در عرصه‌های بین‌المللی صبح پنجشنبه در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
در این مراسم تولیت آستان قدس رضوی، هاشمی وزیر ورزش و جوانان، خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، کاظمی‌پور معاون امور بانوان، جمعی از مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان، رؤسا و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی و مسئولین استانی هم حضور داشتند. کیومرث هاشمی قبل از ورود به مراسم در صحن آزادی حرم مطهر رضوی ضمن قرائت فاتحه برای شهدای بهشت ثامن‌الائمه(ع) مزار مطهر شهدا را غبارروبی کرد و با مادر گرانقدر شهید حسین بیژن فرهم دقایقی صحبت کرد.
وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان خراسان رضوی گفت: «تلاش مجموعه تمامی مدیران ورزش کشور بر این است تا با اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری ورزش ارزشی را در سراسر کشور ترویج کنند. عنایتی که رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته فرمودند و اعضای تیم فوتسال را مورد تفقد قرار دادند را فراموش نمی‌کنیم. امسال از 1517 نفراز قهرمانان و دست‌اندرکاران مقام‌های قهرمانی سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهور محترم تجلیل شد که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور شخصاً از ورزش حمایت می‌کند.»
وزیر ورزش و جوانان توجه آستان قدس به قهرمانان را قابل تقدیردانست: «این اولین بار است که مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزشی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که نشان از توجه و نظر ویژه آستان قدس رضوی و نظام به ورزش و قهرمانان دارد که این موضوع قابل تقدیر است.»
حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی هم در بخشی ازصحبت‌هایش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان خراسان رضوی گفت: «قهرمانی شما علاوه بر افتخارات بین‌المللی موجب تزریق نشاط به جامعه می‌شود.»
ملیحه صفایی بانوی قهرمان شطرنج‌ بازی‌های پاراآسیایی و علی سلحشور نایب‌قهرمان جودوی المپیک ناشنوایان هم در این مراسم مدال‌هایشان را به آستان قدس رضوی اهدا کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی