چرا مرادی با تیم ملی والیبال به برزیل نرفت؟

تقوی: نه پناهنده شده و نه ناپدید

نه خبری از پناهندگی بود و نه ناپدید شدن. وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون والیبال به دلیل مسأله شخصی همراه تیم به برزیل نرفت. در حالی که وحید مرادی نایب رئیس و مدیر تیم ملی والیبال، بامداد دوشنبه با تیم ملی به دوبی رفت تا برای اردوی یک هفته‌ای و رقابت‌های حساس هفته اول لیگ ملت‌ها به میزبانی برزیل کنار تیم باشد. اما او تنها تا فرودگاه دوبی همراه تیم بود و همانجا راه نایب رئیس  از تیم ملی جدا شد. با جدایی مرادی، امیر خوش خبر سه‌شنبه به برزیل رفت تا مثل قبل کنار تیم باشد. نبود نایب رئیس فدراسیون در برزیل، بازار شایعه را داغ کرد. شایعه از ناپدید شدن در دوبی تا حتی پناهندگی.
خنده‌دارتر وقتی است که بعضی‌ها هم نوشته بودند: «پیگیری‌های فدراسیون برای اطلاع از وضعیت مرادی از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران بی‌نتیجه بوده و 5 روز است از وی خبری نیست.»
سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، وقتی شایعه ناپدیدشدن و پناهندگی نایب رئیسش را شنید با خنده آنها را رد می‌کند: «اصلاً حرف ناپدید شدن و پناهندگی در کار نیست. قضیه این است که وقتی تیم به دوبی رسید، مرادی با من تماس گرفت و گفت اگر ممکن است من به دلیل مسائل شخصی همراه تیم به برزیل نروم. مسأله‌ای که مربوط به یکی از بستگانم است. من هم موافقت کردم و به همین خاطر امیر خوش خبر سه‌شنبه به برزیل رفت.»
البته رئیس فدراسیون هم این دو، سه روز خبری از نایب رئیسش ندارد: «من این، دو، سه روز از او بی‌خبرم. از طرفی فکر نمی‌کنم این قضیه موضوع خاصی باشد، وگرنه مرادی تماس می‌گرفت. من هم به دلیل اینکه موضوع شخصی بود، اخلاقاً  دخالت در مسائل خانوادگی را درست نمی‌دانم. نمی‌دانم چطور بعضی‌ها این قضیه را بزرگ کرده‌اند و حاشیه ساخته‌اند، در حالی که مسأله مهمی نیست.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی