همیشه با حداقل‌ها تمرین می‌کنیم

رضایی: زانوی غم بغل نمی‌گیریم

تیم ملی والیبال نشسته تنها رشته تیمی ایران در پارالمپیک است که همیشه روی طلایش حساب می‌کنند. همین مسأله توقعات از والیبال نشسته را بالا برده، درحالی‌که این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. چند ستاره‌اش مصدوم هستند و هنوز مشخص نیست می‌توانند در پارالمپیک بازی کنند یا نه؟ با این حال هادی رضایی سرمربی تیم می‌گوید: «همیشه با حداقل‌ها کار کرده‌ایم و حالا هم باید برای پاریس با حداقل‌ها بسازیم، اما با تمام وجود برای طلای پارالمپیک تلاش می‌کنیم.»

حدود سه ماه تا پارالمپیک مانده و تیم ملی والیبال نشسته تقریباً تنها امید ایران برای مدال طلای تیمی است.
تلاش ما این است تا خوشرنگ‌ترین مدال را بگیریم. مثل دوره‌های قبل اما واقعاً کار سخت است. البته تیم خوبی داریم و شرایط فنی بسیار خوبی هم داریم. امیدوارم بتوانیم از این شرایط فنی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
شرایط برای رسیدن به این مدال خوشرنگ هم فراهم است؟
با حداقل‌ها کار می‌کنیم. البته همیشه با حداقل‌ها تمرین کردیم ولی جواب توقعات حداکثری را دادیم و این‌بار هم تمرین می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. تیم آرامش دارد و فکر می‌کنم همین مهم است.
ولی چند بازیکن مصدوم هستند.
بله رمضان صالحی و مرتضی مهرزاد مصدوم هستند. البته ما هر دو نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم به بازی‌ها برسند. تمرین می‌کنند اما هنوز در تمرینات پرفشار نیستند. یعنی نمی‌خواهیم فشار وارد کنیم که اتفاقی برای آنها رخ ندهد.
قبل از این هم گفته بودید شاید به پارالمپیک نرسند، شرایط تغییر کرده؟
ببینید رمضان صالحی و مرتضی مهرزاد ستاره تیم هستند، اگر هم به پارالمپیک نرسند قرار نیست ما زانوی غم بغل کنیم. تلاش می‌کنیم جای خالی آنها به بهترین شکل ممکن پر شود. البته حالا آنها در اردوی تیم هستند و مدام تست پزشکی می‌دهند تا خیال ما راحت شود. تأیید پزشک را بگیرند حتماً به تمرینات پرفشار وارد می‌شوند.
قول قهرمانی می‌دهید؟
هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد و من هم طبیعی است که این کار را نمی‌کنم. تلاش می‌کنیم مدال خوشرنگ بگیریم و برای آن همه تلاش خود را می‌کنیم ولی هیچ قولی نمی‌دهم.
 همیشه با حداقل‌ها تمرین کردیم ولی جواب توقعات حداکثری را دادیم و این‌بار هم تمرین می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم
جستجو
آرشیو تاریخی