نامه استخدام کاظمی 3 روز بعد از ترک ایران آمد

سهرابیان: سرمربی برای المپیک استخدام نمی‌کنم

قایقرانی با 4 مسافر در المپیک به دل آب‌های پاریس می‌زند. درحالی‌که روزهای زیادی به شروع المپیک نمانده، حالا علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون به گفته خودش در تلاش برای حضور روئینگی‌ها در روسیه و اردوی برون‌مرزی قایقرانان آب‌های آرام است.

فائزه زمانی
خبر‌نگار

بعد از گرفتن سهمیه، فدراسیون چه برنامه‌ای برای حضوردر المپیک دارد؟
اردوهای تیم ملی بعد از گرفتن سهمیه در حال برگزاری است. از آنجایی که ملی‌پوشان روئینگ مشکل پیست استاندارد دارند، کارهای اولیه برگزاری اردوی روسیه را انجام دادیم و احتمالاً روئینگی‌ها از هفته دوم خرداد تا روزهای مانده به المپیک در کمپ روسیه تمرین می‌کنند.
 8 خرداد انتخابی آب‌های آرام را داریم. بعید می‌دانم کسی بتواند رکورد علی آقامیرزایی را بزند و احتمالاً خود او مسافر پاریس باشد اما ما وظیفه داریم عدالت را برقرار کرده و انتخابی را برگزار کنیم. بعد از این انتخابی تلاش خواهیم کرد تا مثل روئینگ برای آب‌های آرام هم شرایط حضور در یک اردوی برون‌مرزی را فراهم کنیم.
استخدام سرمربی روسی برای تیم ملی آب‌های آرام به کجا کشید؟
به هیچ وجه برای المپیک سرمربی نمی‌آورم. الان زمان تغییر نیست و حتی اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاورم فرصتی برای تأثیرگذاری ندارد. ملی‌پوشان آب‌های آرام ثابت کردند که با مربیان شخصی خود هم می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و حالا ترجیح می‌دهم به جای اینکه تمرکزم را روی استخدام سرمربی بگذارم، نیازهای قایقرانان را برطرف کنم تا حضوری پرقدرت در المپیک داشته باشند اما مربی روس و یک مربی صاحبنام دیگر گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی آب‌های آرام هستند که به بعد از المپیک موکول کرده‌ایم.
هدیه کاظمی یکی از سرمایه‌های قایقرانی به‌خاطر عدم استخدام ایران را ترک کرد، نمی‌شد برای او کاری کرد؟
نامه استخدام هدیه کاظمی درست 3 روز بعد از مهاجرتش آمد. ما با او در ارتباط هستیم و او حتی بعد از سهمیه‌های قایقرانی با من تماس گرفت و تبریک گفت. تا جایی که می‌دانم او نه پناهنده شده و نه مهاجرت کرده است بلکه برای تحصیل و کار به آلمان رفته و به گفته خودش برای بازی‌های آسیایی ژاپن به ایران برمی‌گردد.
جستجو
آرشیو تاریخی