شاهین طبع و هاشمی در فینال به هم رسیدند

دوئل زیر سبـــد

پریسا غفاری خبرنگار
بالاخره فینال لیگ برتر بسکتبال از راه رسید و تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و طبیعت فردا اولین بازی فینال را برگزار می‌کنند.
تیم شهرداری گرگان که در پایان مرحله مقدماتی صدرنشین شده بود، با عبور از نماینده شیراز به نیمه نهایی رسید و در یک بازی کاملاً یکطرفه در حالی که پری پتی و سجاد مشایخی، دو بازیکن کلیدی مهرام آسیب دیده بودند، با 3 برد از 5 بازی شاگردان علی آرزومندی را کنار زد و فینالیست شد. البته گرگانی‌ها در این مدت به جز لیگ برتر ایران در بازی‌های سوپرلیگ غرب آسیا شرکت کردند و با نایب قهرمانی به مرحله نهایی لیگ منطقه غرب قاره کهن رسیدند. مصطفی هاشمی، سرمربی تیم شهرداری گرگان با وجود بازیکنان خوب ایرانی مثل نوید رضایی فر، سینا واحدی، ارسلان کاظمی، سالار منجی و دو بازیکن امریکایی تعیین کننده به نام‌های ویل چری و دایموند استون دستش باز است.
درطرف دیگر بازی فینال تیم طبیعت هست که از مسیری سخت به دیدار پایانی لیگ برتر رسیده است. تیمی که لیگ را با البرزآبکناری شروع کرده و پیش از پایان دور مقدماتی به دلیل تکرار باخت‌ها، باشگاه سرمربی‌اش را کنار گذاشت و تیم به مهران شاهین طبع سپرده شد. شاهین طبع هم همان اول بازیکن خارجی‌اش را خط زد و دراگان ایوانوویچ را آورد تا کنار جردن استیونس پرامتیازآورترین بازیکن لیگ، تیم طبیعت را با عبور از سد تیم نفت آبادان با حامد حدادی در سری پنج تایی و بعد ذوب‌آهن با دوایت باکس معروف در نیمه نهایی آن هم با 3 پیروزی و یک باخت، فینالیست کند.
طبیعت تیم تازه‌وارد که هیچ کارشناسی انتظار صعودش به فینال را نداشت، در ماراتن 5 تایی باید پرمهره‌ترین تیم لیگ را شکست دهد تا با قهرمانی رکوردی جدید ثبت کند. دو مسابقه اول فینال 28 و 30 اردیبهشت ماه در گرگان برگزار می‌شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی