خوش خبر: خوشحال‌ترین آدم روی زمین هستم

امیر خوش‌خبر، بعد از دوری یکساله، دوباره به کادر تیم ملی والیبال اضافه شد. او که با پایان دور مقدماتی لیگ ملت‌های 2022 از سرپرستی تیم ملی والیبال استعفا داد، به تازگی دوباره به کادر اضافه شد. هر چند سرپرست تیم نیست ولی سرپرست اردو است و همان کارهای قبل را انجام می‌دهد.
 او حالا به قول خودش، خوشحال‌ترین آدم روی زمین است: «تیم ملی برای من همیشه در هر شرایطی تیم ملی است. فرقی ندارد سرمربی یا رئیس فدراسیون چه کسی باشد. تیم ملی برای من قداست و شرایط خاص دارد. 
من این حرف را به تقوی رئیس فدراسیون هم گفته‌ام؛ حکم سرباز را برای تیم ملی دارم و همان انرژی که برای ولاسکو، کواچ، کولاکوویچ و عطایی‌گذاشتم، حالا هم برای پائز می‌گذارم. من با عشق برای تیم کار می‌کنم و وقتی به من گفتند به تیم برگرد خوشحال‌ترین آدم روی زمین بودم. من این کار را دوست دارم و 20 سالی است که انجام می‌دهم.»
او معتقد است امسال کارش خیلی سنگین‌تر شده: «امسال کار نسبت به سال‌های قبل خیلی سنگین‌تر شده. امسال همه کارهای جمع و جور کردن لباس، ویزا، خروجی بچه‌ها و... را انجام دادم. اما به دلیل تغییر و تحولات فدراسیون، دیر رسیدن سرمربی و انتخاب تیم کارها خیلی خیلی دیر انجام شد. اما کارهای ویزای برزیل، ژاپن، فیلیپین و حتی لهستان را دو هفته‌ای انجام دادیم.کار خیلی سخت و نشدنی را شدنی کردیم. 
البته برای ویزای لهستان اقدام کردیم و دیگر فرصتی نبود که تیم به برزیل رفت و اگر تیم به دور نهایی لیگ ملت‌ها صعود کند، باید در پاسپورت‌ها بچسبد.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی