بازیکن و مربی تیم شهرداری گرگان به فینال نمی‌رسند

فردخاطی دستگیر شد

پریسا غفاری / رئیس سابق سازمان فرهنگی ورزشی و مدیر اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دلیل تخلفات مالی دستگیر شد. این روزها که بحث فساد مالی در باشگاه‌های فوتبال مطرح است، از گوشه و‌کنار شنیده می‌شود که بسکتبالی‌ها نیز از این امر مستثنی نیستند و باشگاه شهرداری گرگان یکی دیگر از اعضای کادرفنی تیمش بازداشت شد.
گرگانی‌ها طی دوسال اخیر شهردار و تنی چند از اعضای شورای شهرشان را به دلایل فساد مالی از دست داده‌اند، امسال نیز  بنا به گفته فارس، مدیر اجرایی‌ تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز دستگیر شد.
محمدرضا عجم، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان درباره این خبر هم گفت: «هنوز خبری در این خصوص به من اعلام نشده ولی مدت زیادی است که نامبرده مورد انتقادات و تذکرات جدی قرارگرفته بود. رئیس سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان چندبار برای پاسخگویی راجع به هزینه‌های انجام شده در بسکتبال توسط من احضار شده بود ولی نه او و نه شهردار گزارش مورد قبولی ارائه ندادند.
 اما حجت مقسم ریاست کمیسیون نظارت بازرسی حقوقی و پاسخگویی به شکایات شورای شهر گرگان از دستگیری یکی از مدیران مرتبط با مجموعه شهرداری این شهر گفت: «با عنایت به هماهنگی‌های انجام شده توسط مراجع قضایی، یکی از مدیران وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان دستگیر شد. 
فرد دستگیرشده مدیر پیگیری و راه‌اندازی آکادمی و باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان بود که سال گذشته در مسند رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان مشغول فعالیت بود.» 
این فصل حدود 100 میلیارد تومان برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان هزینه شده و برخی ابهامات مالی در خصوص نحوه هزینه‌کرد اعتبارات این رشته ورزشی موجب انتقاد تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان شده بود.
تا لحظه انتشار خبر نهاد‌های نظارتی و یا قضایی استان گلستان اظهارنظری در این خصوص نداشته‌اند. شهرداری گرگان در سال‌جاری ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و طی دو سال اخیر علاوه بر شهردار چند نفر از اعضای شورای شهر گرگان به جرم تخلفات مالی دستگیر شده‌اند.
جستجو
آرشیو تاریخی