باشگاه خیبر: رفتار رجب‌زاده حرفه‌ای نیست

زردپوشان اصفهانی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و نه‌تنها از جمع مدعیان جدی قهرمانی خارج شده‌اند و به طور کامل از صدر جدول فاصله گرفته‌اند، بلکه این روزها کسب سهمیه هم برای این تیم با هدایت ژوزه مورایس به اما و اگر کشیده شده است.
سپاهان در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر با 48 امتیاز در رده سوم قرار دارد و اتفاقاً تراکتور تنها با یک امتیاز اختلاف پایین‌تر از سپاهان قرار گرفته و این در حالی است که سپاهان این روزها نه‌تنها بازی‌ها را نمی‌برد بلکه حتی بازی برده را هم با تساوی عوض می‌کند و این برای تراکتور که در تعقیب سپاهان است، برعکس رخ می‌دهد و تراکتور توانسته بازی‌های هفته‌های اخیر را با موفقیت و کسب سه امتیاز سپری کند.
به طور حتم سپاهان پتانسیل و ظرفیت خوبی برای کسب امتیازات دارد و این را در هفته‌های نخست لیگ برتر به طور کامل به نمایش گذاشت، اما اتفاقاً روزهای بد این تیم از زمانی آغاز شد که بازیکنان این تیم بدون توجه به توصیه‌های مسئولان و حتی کادر فنی، خود را درگیر موضوعات حاشیه‌ای به‌خصوص در فضای مجاری کردند. متأسفانه بارها شاهد این موضوع بودیم که به جای مسئولان سپاهان و زودتر از آنها، برای پیگیری موضوعات حاشیه‌ای این تیم، بازیکنان اقدام به انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی کرده‌اند و تمرکز تیم کاملاً به‌هم ریخته است.
در این بین انگار کادر فنی سپاهان هم هیچ‌گونه مدیریتی روی بازیکنان ندارد و با وجود ضررهایی که از این موضوع شامل حال سپاهان می‌شود، کادر فنی برخوردی با بازیکنان نداشته است. جالب‌تر اینکه این وضعیت در حالی اتفاق می‌افتد که پیش از این گفته می‌شد کادر فنی سپاهان، نقشی در جذب بازیکنان نداشته و مورایس برخی اوقات به این موضوع با کنایه اشاره کرده بود. حالا با این وضعیت انگار زردی این روزهای سپاهان بیش از اینکه از قدرت حریفانش باشد، از خود بازیکنان این تیم است که تمرکز کافی روی بازی‌ها ندارند.
درست است که سپاهان قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است اما همچنان شانس کسب سهمیه آسیا و مهم‌تر از آن، جام حذفی را دارد و اگر بازیکنان سپاهان کمی از حواشی دور شوند و مثل هفته‌های نخست این دوره از رقابت‌ها، حواسشان به بازی‌ها باشد، شاید بخشی از خواسته‌های هواداران این تیم اصفهانی برآورده شود. به طور حتم هواداران فهیم و فوتبالدوست اصفهانی به خوبی این شرایط تیمشان را رصد می‌کنند و بازیکنانی که تیمشان را بیش از هر زمانی به حواشی نزدیک می‌کنند، نخواهند بخشید.
 
جستجو
آرشیو تاریخی