همه بازیکنان شمس آذر شجاع هستند

پاپی: می‌توانیم با یک جایگاه خوب لیگ را به پایان برسانیم

محمد محمدی سدهی
خبرنگارش

نخستین روز از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر شنبه برگزار شد. جدا از جدال دیدنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی، تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند تا به بهترین نحو ممکن لیگ را به پایان برسانند. یکی از این تیم‌ها شمس‌آذر قزوین است که درحال حاضر در رده ششم قرار دارد و در بازی روز شنبه توانست ملوان را با یک گل شکست دهد.
محمد پاپی، گلزن شمس‌آذر به ملوان در خصوص این دیدار به «ایران ورزشی» می‌گوید: «با توجه به وضعیت خوبی که امسال تیم ملوان دارد، تلاش کردیم که این تیم را شکست دهیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در همان دقایق ابتدایی توانستیم کار را تمام کنیم. اگر بیشتر دقت می‌کردیم و قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم، با تعداد گل بیشتری می‌توانستیم ملوان را شکست دهیم اما به هر حال با یک گل پیروز شدیم و همین پیروزی مهم است.»
او در خصوص گلی که در بازی با ملوان به ثمر رساند و عملکرد خوب تیم شمس‌آذر می‌افزاید: «گلی که من به ثمر رساندم حاصل تلاش همه بازیکنان بود و امیدوارم که در ادامه راه هم بتوانم چنین عملکردی داشته باشم و برای تیمم گل بزنم. شجاعت در مجموعه شمس‌آذر نهادینه شده است و تمام ارکان باشگاه وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند و همین موضوع باعث شد تا به اینجا نتایج خوبی بگیریم.»
درحال حاضر شمس‌آذر در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و می‌تواند در 4 هفته پایانی با کسب نتیجه مناسب جایگاه خود را در لیگ برتر ارتقا دهد. هافبک شمس‌آذر در این خصوص بیان می‌کند: «برخی‌ها اعتقاد دارند تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند به صورت آسانسوری مجدداً به لیگ یک بازمی‌گردند اما ما این دیدگاه را داریم که می‌توانیم با یک جایگاه خوب لیگ را به پایان برسانیم. همه بازیکنان دوست دارند به پیراهن تیم ملی برسند و با همین هدف وارد زمین می‌شوند.»
پاپی در خصوص بازی‌های باقیمانده شمس‌آذر که یکی از این دیدارها تقابل تیمش با پرسپولیس است، می‌گوید: «بازی بعدی ما در آبادان با صنعت نفت است و پس از آن در خانه میزبان پرسپولیس خواهیم بود. ما همیشه بازی به بازی پیش می‌رویم، درحال حاضر تمام تلاش‌مان این است که مقابل صنعت نفت پیروز شویم و به 3 امتیاز این بازی دست یابیم، پس از آن برای بازی خوب با پرسپولیس تلاش می‌کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی