شاه منصوری: این حکم منصفانه نیست

شمس‌آذر به دنبال بازگشت امتیازات کسرشده

سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر، در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان، درخواستی از مهدی تاج کرد: «از رئیس فدراسیون تقاضا دارم یک کارگروه ویژه برای برگشت امتیاز شمس‌آذر تشکیل دهد.»
 تیم شمس‌آذر در ابتدای فصل با کسر سه امتیاز مواجه شد. بعد از اینکه کمیته استیناف امتیازات کسر شده از تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را به‌حساب این تیم‌ها برگرداند، تیم شمس‌آذر هم درخواست کرد ۳ امتیاز کسر شده از این تیم به‌حساب قزوینی‌ها برگردد که این اتفاق تا امروز رخ نداده است.
به همین بهانه به سراغ رضاشاه‌منصوری، معاون اجرایی باشگاه شمس آذر رفتیم تا دراین‌باره نظر او را جویا شویم:
در خصوص این درخواست سعید دقیقی، اقدامات حقوقی از سمت باشگاه شما انجام‌شده است؟
 با توجه به فرایند قضایی که در لیگ برتر امسال شاهدش بودیم و بازگشت امتیازات کسر شده به سایر تیم‌ها، انصاف نبود که تیم شمس‌آذر به‌عنوان باشگاه خصوصی، لیگ را با امتیاز منفی آغاز کند. عملکرد تیم ما چشمگیر و خیره‌کننده بوده و در ابتدای فصل با آن رأی، همه تیم ما را کاندید سقوط می‌دانستند؛ اما تیم ما فراتر از انتظارات ظاهر شد. 
شنیده‌ها حاکی‌از این است که باشگاه شمس‌آذر مشغول رایزنی با باشگاه سایپا برای پس گرفتن شکایتش است، دراین‌باره توضیح می‌دهید؟
 در این پرونده باشگاه شمس‌آذر ذی‌نفع نبوده است، یک بازیکن کارت جعلی ارائه داده است که باشگاه شمس‌آذر دخالتی در این مسأله نداشته است و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم سه امتیاز را برگردانیم؛ دراین‌خصوص اقداماتی هم انجام شده است که اجازه بدهید بعد از رسیدن به نتیجه نهایی آنها را اعلام کنیم.
شمس‌آذر این فصل ستاره‌هایش را در نیم‌فصل به فروش رسانده، آیا برنامه‌ای برای فروش ستاره‌ها در تابستان هم دارید؟
 تیم شمس‌آذر برخلاف سایر تیم‌ها، بودجه هزار میلیاردی ندارد و با افتخار اعلام می‌کنیم، با بودجه ۶۲ میلیاردی این فصل وارد لیگ برتر شدیم و ۲۲ میلیارد هم در نیم فصل از فروش ستاره‌ها درآمدزایی کردیم. باتوجه به دیدگاه درست کادر مدیریتی و کادرفنی تیم ما و شناخت دقیق از لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو، هدفگذاری تیم ما، پرورش ستاره‌های جوان و فروش آنها است.
 
جستجو
آرشیو تاریخی