با وجود تکذیب پیشنهاد میلیون دلاری

احتمال فروش اورونوف وجود دارد

در شرایطی که بحث تمدید قرارداد با اوستون رستم اورونوف وینگر ۲۳ ساله ازبک پرسپولیس به گوش می‌رسد اما این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و می‌تواند در لیگ نخبگان آسیا سرخ‌ها را همراهی کند. با این وجود هواداران پرسپولیس از حالا دنبال قرارداد بلندمدت با این بازیکن تکنیکی و تعیین کننده هستند غافل از اینکه باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید در تابستان پیش رو به پیشنهادهای مالی اغواکننده گوش بدهد و بحث فروش این بازیکن منتفی نیست.
واقعیت این است برخلاف شایعات مطرح شده درباره پیشنهاد میلیون دلاری به این بازیکن هنوز هیچ خبری در این خصوص مطرح نیست و باشگاه پرسپولیس برای فروش او پیشنهادی دریافت نکرده اما در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب هیچ بعید نیست که اورونوف را بفروشند و خبری از این بازیکن در اسکواد سرخ‌ها برای فصل بعد لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا نباشد!
با تعیین مالکیت باشگاه پرسپولیس اوضاع مالی این باشگاه قاعدتاً باید سر و سامان پیدا کند و در ظاهر امر انتظار می‌رود این تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده حتی از تیم فعلی شرایط بهتری داشته باشد اما آنچه فعلاً درباره اورونوف مطرح شده اینکه احتمال فروش او از سوی باشگاه پرسپولیس منتفی نیست  با وجود علاقه وافر هواداران به او و اینکه این مهره تکنیکی می‌تواند در راه کسب جام‌های بعدی مهره تعیین‌کننده‌ای باشد.
با این حال چنانچه تصمیم باشگاه در این باره قطعی باشد و خبر احتمال فروش اورونوف نهایی شود باید منتظر واکنش هواداران پرسپولیس در صفحات مجازی و طرفداری بود که ممکن است باشگاه را مجبور به عقب‌نشینی کند.
هواداران پرسپولیس با در نظر گرفتن اینکه این باشگاه هر ده سال یک بار موفق به جذب بازیکن شاخصی می‌شود که واقعاً سطح بالاتری نسبت به فوتبال ایران دارد نگران از دست دادن او هستند.
جستجو
آرشیو تاریخی