داداش زاده: حکم حضور بانوان درس عبرتی برای آقایان می‌شود

حرف خداداد در مورد جادو درست است

بهزاد داداش‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با شانس قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس کادر فنی خوب و بازیکنان بسیار باکیفیتی را در اختیار دارد و با حمایت هوادارانش همه چیز برای تکرار موفقیتش فراهم است اما با وجود این، تنها عاملی که می‌تواند این تیم را از قهرمانی دور کند، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای است؛ در غیر این صورت به لحاظ فنی پرسپولیس می‌تواند باز هم قهرمان شود و تا هفته آخر در کورس قهرمانی بماند البته در این رابطه هواداران هم که عاشقانه همیشه از تیم‌شان حمایت کردند باید تا روز آخر و مثل همیشه پشتیبان تیمشان باشند و ناخواسته وارد مسائل حاشیه‌ای نشده و موضع‌گیری‌شان در خصوص بعضی از موارد هوشمندانه 
باشد.
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با حمایت از اوسمار برای باقی ماندن در پرسپولیس افزود: درویش با کمترین هزینه اوسمار را در پرسپولیس حفظ کرد و نتایج خوبی هم با این مربی نصیب پرسپولیس شد. در ادامه بازیکنان خوبی هم جذب شدند که به لحاظ فنی از کیفیت بالایی برخوردار بودند اما شاید برای این فصل بازیکنان جدید کمی دیر در اختیار اوسمار قرار گرفتند. با وجود این، من معتقدم باید از اوسمار حمایت کرد و برای فصل آینده هم روی این مربی حساب بیشتری باز کرد؛ هر چند کاریزمای این مربی و حمایت بازیکنان در پیش بردن مقاصد سرمربی برزیلی و میزان کارایی این مربی بسیار مهم و تأثیر‌گذار خواهد بود.
پیشکسوت پرسپولیس در پایان با انتقاد از استفاده از جادوگر نیز گفت: متأسفانه مربیانی بودند که لقب معلم اخلاق را با خود یدک می‌کشیدند اما متأسفانه دنبال جادو و استفاده از این حربه بودند. در حال حاضر هم حربه استفاده از جادوگر طبق گفته خداداد که بوی جادو در فوتبال ما می‌آید، صحت دارد که نفس فوتبال و رقابت سالم را زیر سؤال می‌برد و حتماً باید با آن دسته از مربیانی که دنبال استفاده از چنین مسائلی هستند، برخورد شود.
داداش‌زاده در رابطه با حکم کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: به نظرم این حکم خوبی بوده است و می‌تواند درس عبرت خوبی برای آقایان باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی