مهدی عبدی و تمایل به بازگشت

قرارداد قرضی عبدی با تراکتور در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و باشگاه پرسپولیس باید تکلیف این بازیکن را مشخص کند. عبدی بعد از اینکه فرصت زیادی برای بازی کردن در پرسپولیس پیدا نکرد در شروع فصل جاری و بعد از بازی هفته دوم سرخ‌ها در تبریز راهی تراکتور شد. او شروع خوبی در تیم جدیدش داشت و چند گل هم به ثمر رساند. با این حال هرچه گذشت عبدی روزهای خوبی را در تبریز سپری نکرد و خمس در دیدارهای آخری که سرمربی تراکتور بود، اصلاً به این بازیکن میدان نمی‌داد.
با اینکه حمید مطهری از او شناخت کاملی دارد اما عبدی باز هم مهاجم ذخیره تیمش در سه مسابقه اخیر بوده ضمن اینکه اگر یحیی گل محمدی سرمربی تیم تبریزی شود دوباره جا برای این مهاجم تنگ خواهد شد. خود عبدی دوست دارد به پرسپولیس برگردد و کارش را در این تیم ادامه دهد اما شنیده شده اوسمار علاقه‌ای به بازگشت این بازیکن ندارد و در واقع در پرسپولیس جایی برای عبدی نیست. بدین ترتیب او یا باید در تبریز بماند و یا اینکه باز هم به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.
پرسپولیس در حال حاضر عیسی آل‌کثیر را دارد و برای فصل آینده هم زمزمه‌های بازگشت علی علیپور و خرید یک مهاجم خارجی به گوش می‌رسد. گویا باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای خواهان دائمی شدن قرارداد مهدی عبدی شده و حالا باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی