تقابل با پرسپولیس فرقی با بازی‌های دیگر ندارد

کامبک غیرمنتظره لورکوزن با خروج آزمون

فائزه زمانی خبرنگار

 تلاش‌های پرسپولیس برای تغییر ورزشگاه بازی با هوادار دست آخر هم به جایی نرسید.
سرخ‌پوشان که در پیچ تند کورس قهرمانی با یک امتیاز کمتر در تعقیب استقلال هستند، امروز باید برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی خود در دستگردی مقابل تیم هوادار قرار بگیرند، آن هم بدون تماشاگر.
سرخپوشان هرچه برای تغییر ورزشگاه میزبان دویدند به در بسته خوردند و حالا به‌خاطر شرایط نامساعد ورزشگاه دستگردی در این برهه مرگ و زندگی از حضور تماشاگران خود محروم هستند. در چنین شرایطی علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار معتقد است عدم تغییر محل میزبانی‌شان ربطی به آنها ندارد و به مصوبه شورای تأمین برمی‌گردد.
آخرین وضعیت تیم برای تقابل امروز با پرسپولیس چگونه است؟
در آماده‌ترین حالت ممکن هستیم، با آمدن کادر جدید شرایط خوب پیش می‌رود و نتایج اخیر گویای همین موضوع است. کادر فنی زحمات زیادی کشیده و آماده تقابل امروز هستیم.
با وجود تلاش‌های پرسپولیس برای تغییر ورزشگاه میزبانی شما، چطور شد که این اتفاق نیفتاد؟
 طبق مصوبه‌ای که ابتدای فصل در شورای تأمین تأیید شده بود، قرار شد بازی‌های تیم ما و پیکان مقابل تیم‌های تهرانی در ورزشگاه خانگی خودمان برگزار شود. خدا را شکر که همین اتفاق هم افتاد و می‌توانیم در زمین خودمان بازی کنیم.
امروز می‌توانید با توقف پرسپولیس در سرنوشت قهرمانی تأثیرگذار باشید؟
 این بازی برای ما با بازی‌های دیگر فرقی نمی‌کند و مثل همیشه برای برد به زمین خواهیم رفت.
با توجه به نزدیکی نیمکت‌های ورزشگاه دستگردی، امکان تنش در بازی امروز بیشتر نمی‌شود؟
 نه، فکر می‌کنم چنین مسائلی به مدیریت کادر داوری بستگی دارد. بخش زیادی از تنش‌های روی نیمکت به قضاوت تیم داوری بر می‌گردد که امیدوارم امروز، روز خوب داوران باشد تا از وقوع هرگونه تنش جلوگیری شود.

جستجو
آرشیو تاریخی