کامبک غیرمنتظره لورکوزن با خروج آزمون

 دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد و در یکی از دیدارها بایرلورکوزن در ورزشگاه بایر آرنا به مصاف رم رفت؛ دیداری که به دلیل حضور سردار آزمون در ترکیب رم مورد استقبال هواداران ایرانی قرار گرفت تا بازی مهاجم تیم ملی را از جعبه جادویی تماشا کنند.
شاگردان دنیله ده‌روسی درحالی که دیدار رفت را در ورزشگاه المپیکو رم با 
2 گل باخته بودند که این مربی امید داشت تا مقابل قهرمان بوندس لیگای آلمان جبران کنند، به این دلیل سردار آزمون و لوکاکو را از همان ابتدا در نوک حمله قرار داد.
سردار که به صورت قرضی از لورکوزن به رم آمده است، امید داشت که برای رمی‌ها تأثیرگذار باشد. با آغاز بازی این لورکوزن بود که بازی را خیلی خوب آغاز کرد و روی دروازه رم حملات گسترده‌ای ترتیب داد اما به گل نرسید تا اینکه در دقیقه 41 نفوذ سریع رمی‌ها در محوطه جریمه باعث شد تا توپ در محوطه جریمه به سردار برسد اما خطای جاناتان تاه، کاپیتان بایر روی مهاجم تیم ملی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و لیاندرو پاردس با شوتی محکم گل اول بازی را برای جالوروسی به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری رمی‌ها به پایان برسد.
لورکوزن نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما این رمی‌ها بودند که در دقیقه 66 مجدداً از روی نقطه پنالتی توسط پاردس به گل دوم دست یافتند. ستاره ایرانی پس از 72 دقیقه درخشان و نمایش فوق‌العاده به دلیل مصدومیت روی زمین نشست و جای خود را به ادواردو بووه داد. خروج سردار از زمین برای جالوروسی‌ها خوش‌یمن نبود چرا که لورکوزن توانست در دقیقه 82 و روی اشتباه و گل خودی جیان‌لوکا مانچینی به گل اول دست یابد، درحالی که رمی‌ها در پی جبران گل خورده بودند، جوزپ استانیشیچ در دقیقه 7+90 گل دوم را به ثمر رساند تا لورکوزن یک پای فینال لیگ اروپا باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی