خبر

شکایت گل‌گهر از پیروانی رد شد
بعد از دیدار گل‌گهر و پرسپولیس باشگاه سیرجانی به مدیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به خاطر باخت این تیم سرخ‌ها در سیرجان شام نخورند اما پیروانی بدون در نظر گرفتن این مسأله و با هماهنگی‌های قبلی که انجام شده بود در رستورانی داخل شهر سیرجان تیم را برای شام برد. بعد از این اتفاق باشگاه سیرجانی از مدیر تیم پرسپولیس شکایت کرد که حالا این شکایت رد شده است.
در رأی صادره از سوی کمیته انضباطی آمده است: در خصوص گزارش دادستان عمومی و انقلاب سیرجان علیه افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از دستورات بعد از بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در تاریخ
19 فروردین ماه 1403، با توجه به محتویات و اوراق پرونده و توجه به دفاعیات به عمل آمده، تخلفی احزار نشده و به استناد ماده 95 مقررات انضباطی مصوب 19/12/1397 مجمع فدراسیون فوتبال، رأی بر برائت صادر می‌شود.
رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.
 

پرسپولیس برای CASلایحه فرستاد
هنوز پرونده لوکادیا و پرسپولیس بسته نشده چرا که بعد از پیروزی باشگاه در کمیته انضباطی فیفا مهاجم هلندی پرونده را به دادگاه عالی ورزش کشاند.
امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در این باره توضیح داد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.
وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارائه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر 115 صفحه بود تنظیم شده و در موعد مقرر ارسال شده است. دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تأیید کرد.
 

انتظار برای بررسی مدارک مجوز حرفه‌ای
پرسپولیس مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای آسیایی خود را بموقع بارگذاری کرده و بعد از تعیین مالکیت به نظر می‌رسد مشکلی در این باره وجود نداشته است.
امیر علی حسینی درباره آخرین اقدامات اخذ مجوز حرفه‌ای می‌گوید: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی