شرایط بیرانوند ایده‌آل نیست ترابی به خودش بیاید

امیر حسین اصلانیان
کارشناس فوتبال


پرسپولیس در بازی مقابل نساجی خصوصاً در نیمه اول بازی بسیار روانی ارائه داد و البته بخت‌های بسیاری را برای گل زدن جدا از گلی که زد از دست داد تا کارش بعد از ده نفره شدن برای پیروزی سخت شود.
به نظرم پیروزی در خارج از خانه برای در کورس ماندن بسیار با ارزش بود اما باید با خیال راحت‌تری پیروز شویم و برای برنده شدن بیشتر تولید موقعیت کنیم و از آن نهایت بهره را ببریم.
اورونوف در شرایط حساسی به کار پرسپولیس آمد و با دبل کردنش به پرسپولیس کمک کرد تا برنده بازی خارج از خانه با یک بازیکن کمتر شود. خوشبختانه روحیه بازیکن ازبکستانی بالا رفته که این مسأله می‌تواند برای پرسپولیس بسیار مفید واقع شود و در جنگ قهرمانی خیلی به تیم خودش کمک کند.
جنگ قهرمانی در چهار بازی آینده به اوج خودش رسیده و در این بین قرعه پرسپولیس سخت‌تر از رقیب سنتی‌اش است اما به نظرم هر دو تیم به یک اندازه تحت فشارند و قطعاً هر کدام با تمام وجود برای قهرمانی و رسیدن به قله فوتبال ایران نهایت تلاش‌شان را انجام خواهند داد.
در هفته‌های آخر نقش اوسمار در هدایت تیم خیلی مهم‌تر است به همین دلیل او حتماً باید به نوعی رختکن تیمش را کنترل کرده و بهترین‌ها را به زمین بفرستد و در تعویض‌هایش هم بهتر و قوی‌تر اقدام کند. برای بازی با هوادار مشکل خاصی در غیاب سروش احساس نمی‌شود چون بازیکنانی مانند خدابنده‌لو و اسدبیگی هستند که قادرند در خط میانی ایفای نقش کنند. نکته آخر اینکه به نظرم بیرانوند هنوز بعد از مصدومیت به شرایط ایده‌آل خودش نرسیده و مهدی ترابی هم باید بیشتر به خودش بیاید.

جستجو
آرشیو تاریخی