امباپه: می‌بریم و به فینال می‌رویم

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن گفت تیمش باخت یک بر صفر هفته گذشته مقابل دورتموند را جبران می‌کند و به فینال لیگ قهرمانان صعود می‌کند. او در جریان برنامه‌ای که توسط سازمان «الهام گرفته از امباپه» ترتیب داده شده بود و بیش از دوهزار کودک در آن حضور داشتند، به خبرنگارها گفت: «ما اطمینان داریم که باخت را جبران می‌کنیم و به فینال می‌رسیم.» فینال این فصل لیگ قهرمانان ۱۲ خرداد در ورزشگاه ویمبلی برگزار می‌شود.
ستاره ۲۵ ساله گفت: «فشار زیادی وجود دارد که طبیعی است چون پای فینال لیگ قهرمانان در میان است و ما می‌خواهیم در این رقابت‌ها نتیجه بگیریم. ما از این فشار آگاهیم اما تیم کاملاً آرام است. همین بچه‌ها دائماً هشدار می‌دهند که نکند ببازیم، حق دارند، ما باید ببریم.» او گفت شرکت در این برنامه به او کمک زیادی کرده: «چنین برنامه‌ای به پیشرفت من به عنوان یک انسان کمک می‌کند. مطمئنم با حال خوبی به بازی می‌روم و برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنم.»
به احتمال زیاد این آخرین فرصت امباپه برای قهرمانی اروپا با پاریسی‌ها است بعد از آنکه کاپیتان تیم ملی فرانسه اعلام کرد در پایان قراردادش از این تیم جدا می‌شود. قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ مقصد بعدی خود را مشخص نکرده اما احتمالاً راهی رئال مادرید می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی