حسن یزدانی، مجارستان رااز دست نمی‌دهد

شیــــــرشــــــاه

آخر هفته در اردو

تیم ملی کشتی آزاد از روز دوشنبه اردوی آماده‌سازی خود را در مازندران پیگیری می‌کند و قرار است که حسن یزدانی هم در این اردو حاضر شود. حسن یزدانی که به دلیل مصدومیت نزدیک به ۹ ماه از اردوی تیم ملی دور بوده، حالا قرار است که از اردوی مازندران تیم ملی کشتی فرنگی به تمرینات تیم ملی اضافه شود.تیم ملی کشتی آزاد با نظر محسن کاوه از روز دوشنبه در مازندران اردو می‌زند تا در ۸۰ روز مانده به المپیک یک اردو را خارج از تهران برگزار کند تا کشتی‌گیران کمی از فضای خانه کشتی فاصله بگیرند.
 براساس شنیده‌ها حسن یزدانی هم از روز پنجشنبه در اردو حاضر می‌شود تا برای حضور در مجارستان آماده شود. امید شایگان رئیس هیأت کشتی مازندران با تأیید خبر حضور یزدانی در اردوی تیم ملی گفت: « حسن یزدانی با تأخیر دوروزه به جمع اردونشینان اضافه می‌شود. او تصمیم گرفته در مجارستان کشتی بگیرد و نیاز است که قبلش حتماً در اردو باشد.»
حسن یزدانی برای حضور در المپیک باید به تورنمنت دارای رنکینگ مجارستان برود و این تورنمنت آخرین شانس او برای رسیدن به دوبنده تیم ملی است. برخلاف میلی باطنی‌اش او تصمیم گرفته در بوداپست کشتی بگیرد و به همین دلیل قبلش تصمیم دارد چند روزی تمرین فشرده انجام بدهد. مسابقات بین‌المللی مجارستان روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار می‌شود و حسن یزدانی کمتر از یک ماه برای حضور در این تورنمنت فرصت دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی