صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر و مصاحبه

دوان: تیمی نیستیم که تسلیم حواشی شویم
ریتسو دوان بعد از تمرین در مصاحبه با خبرنگاران درباره خط  خوردن جونیا ایتو گفت: «صحبت‌های زیادی از جمله نظر کارشناسان وجود دارد. راستش خیلی زود است که ما بازیکنان نظر دهیم و آنچه را که می‌خواهیم بگوییم .من فکر می‌کنم در سطحی نیستیم که بخواهیم در مورد این مسأله صحبت کنیم. ما متخصص و کارشناس یا چیز دیگری نیستیم. مطمئنم که همه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما همه می‌دانیم که نیازی به گفتن آنها نیست.»
دوان در ادامه در مورد او گفت: «این دیگر مسأله آسانی نیست. با وجود اینکه داخل تیم همه ما نظرات خود را بیان کردیم اما فکر نمی‌کردیم که نظرات همه بازیکنان پذیرفته شود. ما حرف‌های‌مان را داخل تیم زدیم اما اگر تصمیم گرفته شده باشد، نمی‌توان کمکی کرد .همانطور که گفتم بحث کلی مربوط به افراد دیگر است و من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم. همه موضوع را می‌بینند و فکر می‌کنند حتماً باید درباره آن نظر بدهند.»
دوان که در پست ایتو بازی می‌کند و برای قرار گرفتن در ترکیب با او رقابت کرده است، درباره این موضوع افزود: «در چنین شرایطی پست بازیکن مهم نیست. من اصلاً به آن فکر نمی‌کردم. به‌عنوان یک رقیب نه، به‌عنوان یک هم‌تیمی به این مسأله نگاه می‌کردم.»
او در ادامه درباره تمرکز روی بازی با ایران گفت: «در حال حاضر یک روز قبل از بازی است و به نظر من همه باید این موضوع را به‌دلیل بازی فردای تیم فراموش کنند. همه باید برای پیروزی مقابل ایران متحد شویم .مطمئنم که هواداران نظرات‌شان را درباره حواشی اعلام کرده‌اند، اما نظر ما این است که تسلیم این حواشی نمی‌شویم. ما تیمی نیستیم که حواس‌مان به این مسائل پرت شود.»
 
شانس صعود؛ 42 درصد
سایت آمار و داده اوپتا از ابتدای جام ملت‌ها شانس و درصد موفقیت تیم‌های مختلف در این مسابقات را بررسی و منتشر کرده و حالا پیش‌بینی‌های جالبی را هم از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به اشتراک گذاشته که توجه بسیاری را جلب کرده است.
بر این اساس، شانس تیم ملی ایران برای پیروزی برابر تیم ملی ژاپن 4/42 درصد و شانس ژاپن در این دیدار 6/57 درصد است. استرالیا هم شانس بیشتری برای صعود نسبت به کره دارد و با 53 درصد نسبت به 47 درصد پیش است.
این در حالی است که شانس قطر برای صعود به مرحله نیمه نهایی 5/60 درصد و شانس ازبکستان 5/39 درصد عنوان شده است. در دیگر دیدار این مرحله هم اردن با 9/57 درصد از تاجیکستان با 1/42 درصد جلوتر است.
بر اساس رده‌بندی اعلام شده از سوی اوپتا، ژاپن همچنان با 5/22 درصد شانس اول قهرمانی است. استرالیا با 5/19 درصد، قطر با 7/16 درصد، کره جنوبی با 2/16 درصد و ایران با 7/12 درصد در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی