صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و پانصد و دوازده - ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

کری قلعه‌نویی و کریم؛ من بهتر کاشته می‌زنم

طارمی کُت را به سردار نداد


با توجه به فاصله زمانی اندک میان دو مسابقه مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، شاگردان قلعه‌نویی فرصت زیادی برای آماده‌سازی قبل از دیدار با ژاپن نداشتند. از این رو نفرات تیم ملی پنجشنبه تمرین ریکاوری خود را بعد از مصاف با سوریه پشت سر گذاشتند و جمعه تنها تمرین تاکتیکی را قبل از رویارویی با ژاپن انجام دادند. تنها تمرین ایران پیش از مصاف با ژاپن از ساعت 14:30 جمعه در زمین شماره دو کمپ الریان شروع شد؛ خبرنگاران هم در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشتند و اتفاقات را ثبت کردند.

هواداران وسط تمرین تیم ملی
همزمانی تمرین تیم ملی با مسابقه اردن و تاجیکستان در یک چهارم نهایی یک اتفاق جالب را در محل تمرین ایران رقم زد؛ با توجه به اینکه ورزشگاه احمد بن علی به عنوان محل برگزاری دیدار اردن و تاجیکستان در مجاورت زمین تمرین ایران بود، طرفداران دو تیم به ناچار از کنار محل تمرین تیم ملی عبور کردند و خود را به ورزشگاه رساندند.

کت تن ایران است
مهدی طارمی که در دیدار با سوریه کارت قرمز گرفت و از همراهی ایران در مسابقه با ژاپن محروم است، دیروز در کنار بازیکنان دیگر بود. طارمی که اشک‌هایش بعد از کارت قرمز در بازی گذشته سوژه رسانه‌ها شده بود، روحیه بهتری داشت و حتی با خبرنگاران هم شوخی می‌کرد. طارمی در بخش مربوط به گرم کردن هنگام عبور از جلوی خبرنگاران از یکی از اهالی رسانه پرسید: «فردا کُت تن کیست؟» این خبرنگار پاسخ داد: «سردار آزمون.» در ادامه طارمی که لبخند روی لبش آمده بود، گفت: «خیر، کُت تن ایران است.» این اتفاق جالب با خنده حضار همراه بود و فضای جالبی را برای ثانیه‌هایی در محل تمرین ایجاد کرد.

شجاع و احسان تمرین کردند
شجاع خلیل‌زاده و احسان حاجی‌صفی که اواخر بازی با سوریه دچار گرفتگی عضلانی شده بودند دیروز بدون مشکل در کنار سایر نفرات تمرین کردند. کاپیتان تیم ملی پیش از آغاز تمرین همراه با رامین رضاییان، حمید مطهری، آندو تیموریان و رحمان رضایی چالش ضربه زدن آرام روی خط نیمه زمین را پشت سر گذاشت. مصدومیت نگران‌کننده او به خیر گذشت و حاجی‌صفی مشکلی برای بازی با ژاپن نخواهد داشت. همچنین شجاع خلیل‌زاده هم می‌تواند در ترکیب اصلی ایران به میدان برود.

محبی کتک خورد
فضای شاد و شوخی‌های بازیکنان در آیتم‌های تمرینی به طور دقیق مشخص بود. در هنگام بازی آقا وسط بابت لو نرفتن توپ توسط بازیکنان کُری‌های زیادی میان آنها به وجود آمد. در این بخش هر بازیکنی توپ را لو می‌داد به شوخی از سوی نفرات دیگر کتک می‌خورد که محمد محبی با چند بار لو دادن توپ سوژه کتک زدن نفرات شده بود! محبی بازی خوبی مقابل سوریه انجام نداد و به نظر می‌رسد برای تقابل با ژاپن جایی در تفکرات امیر قلعه‌نویی نخواهد داشت.

کریم و قلعه کری خواندند
در بخشی از تمرین امیر قلعه‌نویی با کریم انصاری‌فرد مهاجم باتجربه ایران چالش جالبی را تجربه کردند. سرمربی و کاپیتان ایران برای ضربه زدن به توپ از روی خط محوطه جریمه با هم کل‌کل کردند و کری‌ خواندند. قلعه‌نویی که خودش جزو بهترین کاشته‌زن‌های فوتبال در دوران بازی بود، با ستاره باتجربه ایران این چالش را پشت سر گذاشتند تا خبرنگاران لحظات جالبی را شاهد باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی