صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

ملیکا شب حادثه برای من کری خواند

ایراندوست: آرزوی جام‌جهانی و المپیک را داشت

مریم ایراندوست سرمربی فعلی تیم شهرداری سیرجان و سابق تیم ملی ایران کسی است که ملیکا محمدی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و او از آن به بعد ترک ینگه دنیا را کرد و به وطن برگشت تا تیم ملی کشورش را همراهی کند. ایراندوست در خصوص بازیکنش می‌گوید: «دو سال و نیم است که او را می‌شناسم. یادم است وقتی می‌خواستم تیم ملی را به اردوی بلاروس ببرم، کتایون خسرویار به من گفت یک بازیکن ایرانی در آمریکا است که بسیار خوش‌تکنیک است و بهتر است او را دعوت کنی. من هم به تأیید کتایون با خانواده ملیکا صحبت کردم تا او را به ایران بفرستند.»
سرمربی سابق تیم ملی در ادامه افزود: «ملیکا خانواده‌ای داشت که او را کاملاً حمایت می‌کردند و همیشه پشت تصمیمات دخترشان می‌ایستادند. او در بلاروس به ما اضافه شد و بعد از آن کم کم در تیم ملی جا افتاد. با وجود اینکه تیم ملی را بعد از دو سال دور هم جمع کرده بودیم ولی ملیکا آنچنان سریع در ترکیب جا افتاد که هیچ مربی‌ای حاضر به از دست دادنش نبود.»
مریم ایراندوست ملیکا محمدی را یکی از ارکان اصلی صعود تیم ملی بانوان به جام ملت‌های آسیا می‌داند: «اولین سالی که به تیم ملی آمد خوش درخشید و در هر پستی که از او استفاده می‌کردی بهترین عملکرد را از خودش نشان داد. باید این حقیقت را همه بدانند که یکی از ارکان اصلی صعود تیم ملی ما به جام ملت‌ها بود. پیراهن تیم ملی را بسیار دوست داشت و عاشق تیم ملی کشورش بود.»
سرمربی تیم شهرداری سیرجان که فصل پیش در سپاهان بود، از فصل همراهی ملیکا در سپاهان صحبت کرد: «زمانی که آن اتفاق‌ها در خصوص تیم ملی پیش آمد و من به سپاهان رفتم با ملیکا به صورت آنلاین تماس برقرار کردیم. نکته جالب این است او بدون اینکه در مورد مبلغ صحبتی کند تنها به من گفت خانم چه تایمی آنجا باشم. تنها به من اجازه بدهید امتحانم را بدهم. پارسال کنار ما بود و زندگی کردیم. تا اینکه امسال به سیرجان آمدم ولی محمدی به خاطر عرقی که به خاتون داشت به بم رفت تا برای آنها بازی کند ولی مدام در ارتباط بودیم. شب حادثه هم برای من کری خواند که حالا منتظر بازی برگشت باشید. فکر نکنید می‌توانید از ما تساوی بگیرید. آرزوی المپیک و جام جهانی را داشت. خیلی آرزوها داشت و دلش می‌خواست به جام جهانی و المپیک برود.»

جستجو
آرشیو تاریخی