سررشته: 35 سال با مشحون رفیق بودم

مهران سررشته یکی از یاران قدیمی محمود مشحون محسوب می‌شود. او که از سال 1368 کنار مرحوم مشحون بوده، تا همین روز قبل از فوت رئیس فدراسیون اسبق کشورمان با او همکلام و همنشین بوده است.
سررشته در حالی که بغض کرده از پشت موبایل از خاطرات سال‌های دور و نزدیک محمود مشحون صحبت کرد. مهران سررشته می‌گوید: «من 35 سال است که با مشحون رفیق و دوست هستم. به نظر من او مدیری توانمند، مدبر و سلامت بود که به نظرات تمامی همکارانش احترام می‌گذاشت. یادم هست در آخرین جلسه‌ای که من به‌عنوان سرپرست تیم ملی بودم و بعد از رفتن بائرمن در هیأت رئیسه نشسته بودیم، او از من و رضا مشحون در خصوص سرمربی تیم ملی نظرخواهی کرد که من رأی به نفر الف دادم و رضا به نفر ب. بعد از آن مرحوم مشحون رو به حضار گفت این همه به من گفته می‌شود مشحون خودرأی است و نظر دیگران برایش مهم نیست. حالا می‌بینید که دو نفر از نزدیکان من نظراتشان با هم متفاوت است و الان شما (هیأت رئیسه) رأی خود را مبنی بر سرمربی اعلام کنید و در نهایت گزینه مورد نظر با رأی عموم حاضرین انتخاب شد.»
او در ادامه بیان می‌کند: «در یک جمله بخواهم محمود را توصیف کنم؛ او مدیری بود توانمند، سلامت، اخلاق‌مدار ضمن اینکه خیلی رفیق‌باز بود و همه چیزش را برای رفیقان خود می‌گذاشت.»

جستجو
آرشیو تاریخی