سپاهان، مدعی صعود

هرچند سپاهان در سید دوم است و قرعه سخت‌تری نسبت به پرسپولیس انتظارش را می‌کشد، ولی امیدوار است که با تیم پرمهره‌اش به مرحله حذفی صعود کند. الهلال و الاتحاد عربستان، السد قطر و پاختاکور ازبکستان چهار تیم سید یک هستند که سپاهان با یکی از آنها روبه رو خواهد شد.
الهلال، پرافتخارترین تیم آسیا و نایب‌قهرمان فصل گذشته که ستارگان زیادی را به تیمش اضافه کرده، قرعه جذابی محسوب می‌شود و همگروهی‌اش با سپاهان به معنی حضور نیمار در ورزشگاه نقش جهان است. میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس، آلکساندر میتروویچ، یاسین بونو و کالیدو کولیبالی دیگر ستارگان مشهور خارجی الهلال هستند که با در نظر گرفتن محدودیت استفاده از 1+5 بازیکن خارجی، تیم متمول عربستانی نمی‌تواند از همه آنها استفاده کند. الاتحاد عربستان هم که با خرید کریم بنزما و انگولو کانته فرانسوی و فابینیوی برزیلی مثلث جذابی ساخته دیگر تیمی است که شانس همگروهی با سپاهان را دارد. با ولخرجی عربستانی‌ها تیم‌های قطری مثل گذشته در کانون توجه رسانه‌ها نیستند، با این حال السد قطر همچنان یکی از تیم‌های خوب غرب آسیا است که شانس همگروهی با سپاهان را دارد. بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری و رومن سایس، مدافع مراکشی از چهره‌های مطرح السد هستند و البته امین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی و تیم امید هم یکی از بازیکنان جدید این تیم است.
برد تیم‌های سید سوم تقریباً در دسترس سپاهان است و مورایس با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، بعید است مشکلی برای گرفتن سه امتیاز از این تیم‌ها داشته باشد.
اگر سپاهان با یکی از تیم‌های الاتحاد یا الهلال عربستان روبه‌رو شود، امکان همگروهی با النصر، مهم‌ترین تیم سید چهارم را نخواهد داشت. در غیر این صورت تماشاگران اصفهانی هم می‌توانند امیدوار به دیدن بازی رونالدو در ورزشگاه نقش جهان باشند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی