پرسپولیس در امان

پرسپولیس تنها تیم ایرانی حاضر در سید یک است و به همین خاطر انتظار می‌رود که قرعه نسبتاً آسان‌تری داشته باشد. در بین تیم‌های سید دوم الدحیل قطر می‌تواند حریف سخت‌تری برای تیم گل‌محمدی باشد. ستاره این تیم مایکل اولانگای کنیایی است که سابقه بازی مقابل تیم‌های ایرانی را دارد و به تازگی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی هم گلزنی کرد. ادمیلسون، مهاجم برزیلی و معز علی، مهاجم تیم ملی قطر دیگر ستارگان این تیم هستند. الفیحا، گمنام‌ترین تیم عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان هم در سید دو است و می‌تواند حریف احتمالی پرسپولیس باشد. این تیم سال گذشته با قهرمانی جام حذفی توانست سهمیه آسیا بگیرد، ولی جزو تیم‌های متمول عربستانی نیست و مثل الهلال، النصر، الاتحاد و الشباب سراغ بازیکنان مشهور خارجی نرفته است.
سپاهان و نساجی، دیگر تیم‌های سید دوم هستند که با پرسپولیس همگروه نخواهند شد و سومین حریف احتمالی سرخ‌ها می‌تواند نسف قارشی ازبکستان باشد.
سید سوم شامل الفیصلی اردن، استقلال تاجیکستان، نیروی هوایی عراق، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی هند است که بعید است هیچ کدام بتوانند برای پرسپولیس دردسرساز شوند.
همگروهی‌ النصر عربستان با پرسپولیس می‌تواند هیجان‌انگیزترین اتفاق قرعه‌کشی امروز برای هواداران سرخ‌ها باشد. در سال‌های گذشته ستارگانی مثل دونادونی، ریوالدو و ژاوی در ورزشگاه آزادی با تیم‌های ایرانی روبه‌رو شده‌اند، ولی حضور برنده پنج توپ طلا در این ورزشگاه می‌تواند یک اتفاق بی‌نظیر باشد. شارجه دیگر تیم پرستاره سید چهارم است و بعد از سفر اخیرش به تبریز ممکن است دوباره آنها را در ایران ببینیم. العین امارات، نوبهار ازبکستان و آلمالیق ازبکستان سه تیم دیگر سید چهارم هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی