قرعه‌های جذاب در انتظار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

هواپیمای رونالدو، نیمار و بنزما در کدام فرودگاه به زمین می‌نشیند؟

آرمن ساروخانیان
@armen9971

رونالدو و یارانش یکی از آخرین تیم‌هایی بودند که به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردند تا النصر امروز در سید چهارم قرعه‌کشی این مسابقات حاضر باشد. سرنوشت صعود این تیم عربستانی نه تنها برای هوادارانش که برای فوتبال آسیا اهمیت ویژه‌ای داشت و حضور فوق‌ستاره پرتغالی به همراه سایر ستارگان این تیم از جمله مانه، بروزوویچ و تالیسکا جذابیت مضاعفی به این مسابقات می‌دهد. النصر در حالی شباب الاهلی را 2-4 برد که تا دقیقه 88 در خانه دو بر یک از تیم اماراتی عقب بود و یاران رونالدو بعد از دو شکست متوالی در لیگ عربستان در آستانه حذفی دردناک بودند.
ساعتی قبل از این بازی تراکتور در حضور تماشاگرانش نتوانست راهی برای بردن شارجه پیدا کند و سه بر یک مغلوب بازیکنان باتجربه‌ حریف از جمله پیانیچ شد. با حذف تراکتور، ایران در قرعه‌کشی امروز سه نماینده دارد.
 پرسپولیس، سپاهان و نساجی سه تیم ایرانی حاضر در مسابقات هستند که امیدوارند با یک قرعه مناسب بتوانند به مرحله حذفی برسند. لیگ عربستان که تابستان امسال برای خرید ستارگان فوتبال جهان سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ای کرده به همراه ازبکستان تنها کشورهایی در منطقه غرب آسیا هستند که چهار نماینده دارند. قطر و امارات دو نماینده و عراق، تاجیکستان، ترکمنستان، اردن و هند هرکدام یک نماینده در مرحله گروهی دارند.

ZOOM

سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا:

سیداول: الاتحاد عربستان ، پرسپولیس ایران، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان

سید دوم: سپاهان ایران، الدحیل قطر، نسف‌قارشی ازبکستان، الفیحا عربستان و نساجی ایران

سید سوم: الفیصلی اردن، استقلال تاجیکستان، نیروی هوایی عراق، اهال ترکمنستان و بمبئی سیتی هند

سید چهارم: العین امارات، النصر عربستان، شارجه امارات،  آلمالیق ازبکستان و نوبهار ازبکستان

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی