عشق فوتبال، تبهکار قدیمی را به دام انداخت


یکی از خطرناک‌ترین مجرمان کشور ایتالیا که در 11 سال اخیر متواری بوده، در حین تماشای بازی ناپولی در یک رستوران یونانی، توسط مأموران پلیس شکار شد و به همین خاطر بازداشت شده است.
ظاهراً مأموران پلیس که 11 سال در جست‌و‌جوی این تبهکار 60 ساله بوده‌اند، از طریق تصاویر ثبت شده توانستند این مجرم را شناسایی کنند. این تبهکار به مدت 11 سال فراری بود اما در نهایت عشقش به فوتبال به او خیانت کرد. در بیانیه پلیس آمده است: «عشق به فوتبال و باشگاه ناپولی به او خیانت کرد. در حالی که تیمش به قهرمانی رسیده بود، لاپورتا نتوانست در مقابل وسوسه جشن گرفتن، مقاومت کند.» لاپورتا که به باند تبهکارانه «کامورا» نزدیک بود به فرار مالیاتی و کلاهبرداری متهم است. پلیس که محل این فرد را از طریق تصاویر حضورش در جشن قهرمانی ناپولی شناسایی کرده بود، روز جمعه او را بازداشت کرد و این تبهکار تا زمان مشخص شدن حکمش در زندان خواهد ماند. این فرد قرار است که به مدت 14 سال به زندان برود.
گفته می‌شود لاپورتا در زندانی که تصویرش در آن شکار شده، به عنوان آشپز فعالیت می‌کرد. در حقیقت او یک زندگی جدید را در یونان تشکیل داده بود و حالا دادگستری ایتالیا از دولت یونان خواسته که او را به کشور زادگاهش بفرستند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی