آنتیگا و دستیاری عطایی؟

پیشنهادهایی برای نپذیرفتن!

اصرار سؤال‌برانگیز و غیرمنطقی رئیس فدراسیون والیبال در استفاده از مربی ایرانی به جاهای عجیبی رسیده. آنقدر که در مسیر تقویت کادر فنی تیم ملی، مسیری را می‌روند که کوچکترین خللی در کار عطایی وارد نشده و حتی ممکن است شرایط برای تغییر هم فراهم نشود.

پیشنهاد عجیب
یکی از خبرهای عجیب دیروز، پیشنهاد فدراسیون والیبال به استفان آنتیگای نام آشناست. مربی نامداری که 3 سال روی نیمکت لهستان نشسته و سابقه قهرمانی جهان را هم با این تیم در سال 2014 در کارنامه دارد.
صرف دادن پیشنهاد به این مربی خارجی نه تنها عجیب نبوده بلکه جای خوشحالی هم دارد. نکته بحث‌برانگیز ماجرا، دادن پیشنهاد دستیاری بهروز عطایی به این مربی بزرگ است. انگار به مربی‌ای نظیر توخل یا یورگن کلوپ پیشنهاد بدهیم تا در تیم ملی فوتبال دستیار امیر قلعه‌نویی شود.
پر واضح است که اینها چیزی جز بازی رسانه‌ای و مطرح کردن پیشنهادی برای رد شدن است. اینطور که شنیده می‌شود همین پیشنهاد عجیب و واتساپی، به سرعت از سوی آنتیگا رد و این مربی نامدار، شرط سرمربی بودن را برای بررسی آن مطرح کرده است.

سنگ‌هایی برای نزدن
مطرح شدن نام آنتیگا و گاردینی، به عنوان مربیانی که در سطح اول دنیا و در تیم‌های بزرگ ملی و باشگاهی کار کرده‌اند، برای اقناع رسانه‌ها و طرفداران کارآیی دارد و بعید به نظر می‌رسد که همتی برای تغییر در کادر فنی در فدراسیون وجود داشته باشد. نمونه بارز آن هم تمدید با متئوس لهستانی که به احتمال فراوان از امروز یا فردا در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد و به کار خود ادامه خواهد داد. مربی‌ای که انتقادهای بسیاری به عملکرد و سابقه‌اش مطرح شده و خیلی‌ها منتظر پایان کارش در تیم ملی ایران بودند.

جستجو
آرشیو تاریخی