امضای حکم رؤسای فدراسیون‌ها توسط رئیس مستعفی

سجادی: انجام وظیفه می‌کنم و منتظر تصمیم رئیس جمهورم!

یکی از مهم‌ترین خبرهای روز دوشنبه، مطرح شدن چندباره استعفای وزیر ورزش و جوانان بود. خبری که البته جدی‌تر از همیشه به نظر می‌رسید و روز گذشته بالاخره توسط خود وزیر نیز تأیید شد. وزیر مستعفی که البته در محل کارش حاضر شده بود و حتی دست به امضای حکم برای رئیس سه فدراسیون هم زد.
حمید سجادی درست فردای روزی که خبر استعفایش تمام رسانه‌ها را پر کرده بود، در محل کارش حاضر شد و از قضا حکم ریاست سه فدراسیون بوکس، کشتی و پیوند اعضا را امضا کرد. فاطمه هاشمی که روز دوشنبه برای سومین بار رئیس فدراسیون پیوند اعضا و بیماران خاص شد، یکی از سریع‌ترین حکم‌های تاریخ را دریافت کرد و فردای انتخابات حکم ریاست گرفت.
سجادی که روز گذشته در محل کارش حاضر شده بود درباره شرایط جسمی و استعفای خود از سمت وزارت گفت: «در سه چهار روز گذشته حالم بد بود و عمل جراحی شدم. پزشکان خوبی این عمل را انجام دادند و اکنون بهترم و مدارا می‌کنم.»
او در مورد استعفایش از وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: «من شرایطم را خدمت آقای رئیسی رئیس‌جمهور توضیح دادم و گفتم که نیاز به درمان دارم. حال تصمیم با رئیس جمهور است. ما سنگر را خالی نکرده‌ایم و انجام وظیفه می‌کنیم اما لازم بود گزارش لازم را به رئیس جمهور بدهم.»
استعفای سجادی و کنار رفتنش از جایگاه وزارت ورزش در حالی جدی‌تر از همیشه شده که گمانه زنی‌ها درباره جانشین او آغاز شده و به نظر می‌رسد ادامه حضورش با وجود استعفا، به انتخاب سرپرست یا جانشین ارتباط داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی