صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

جنجال در باشگاه تولوز فرانسه
یکی از بازیکنان تیم فوتبال تولوز فرانسه اجازه نداد که جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی خیلی دوام بیاورد و به همین دلیل هم از سوی باشگاه مواخذه و جریمه شد. به گزارش نشریه مارکای اسپانیا، باشگاه تولوز بازیکن خود زکریا ابوخلال را به‌دلیل اختلاف و مشاجره‌اش با یکی از مدیران شهری پس از قهرمانی در جام حذفی محروم کرده است. مدیری که مشاجره ابوخلال با او منشأ دردسر شده، لارنس آریباگه معاون ورزشی شورای شهر تولوز فرانسه است.
در همین راستا باشگاه تولوز بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن نوشت:« در مواجهه با اتهامات جدی که علیه بازیکن باشگاه تولوز، زکریا ابوخلال منتشر شده است، بازیکن نامبرده تا اطلاع ثانوی از شرکت در تمام فعالیت‌‌های ورزشی تیم  محروم خواهد بود تا نتیجه تحقیقات داخلی درباره رفتار او مشخص شود.» اما ماجرای درگیری ابوخلال و آریباگه زمانی به وقوع پیوست که فیلیپه مونانیه سرمربی تیم تولوز در جشن قهرمانی تیم   در یکی از سالن‌های همایش شهر مشغول سخنرانی بود که آریباگه بازیکنان را به خاطر سرو صدای زیاد توبیخ کرد و به آنها گفت که ساکت باشند. این تذکر او به ابوخلال برخورد و او گفت:«در کشور ما، زن‌ها حق ندارند این‌طوری با مردان صحبت کنند». طبق گزارش رادیو مونت‌کارو، آریباگه از ادامه دادن به مشاجره خودداری و قبول کرده که بازیکنان دوست ندارند که کسی با تحکم به آنها بگوید که باید سکوت کنند.


ترجیح لواندوفسکی برای دوران پسا بارسا
دوران حضور روبرت لواندوفسکی در بارسلونا شاید خیلی طولانی نباشد و این احتمال وجود دارد که سران تیم کاتالان در پایان همین فصل تصمیم به فروشش بگیرند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد او ترجیح خواهد داد به لیگ برتر انگلیس برود.
طبق گزارش نشریه ناسیونال اسپانیا، اظهارات اخیر توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ درباره لواندوفسکی به‌عنوان نشانه‌ای از تمایل مربی آلمانی برای برگرداندن مهاجم لهستانی به مونیخ قلمداد شده است، کسی که تابستان سال گذشته با قراردادی 40 میلیون یورویی بایرن را ترک کرد. توخل گفته بود: «ما دیگر نمی‌توانیم پول زیادی برای جذب لواندوفسکی بپردازیم حتی اگر قبلاً او را داشته بوده باشیم و بدانیم که چه کارهایی از دستش ساخته است. درمان برای او و 40 گلی که در فصل برای‌مان می‌زد تنگ شده است. اگر به تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که همه آنها یک مهاجم نوک تأثیرگذار دارند.» لواندوفسکی 34 ساله در دوران حضورش در بایرن مونیخ، با آماری ترسناک برای این تیم گلزنی می‌کرد طوری که در 344 بازی رسمی‌اش برای این تیم 375 گل زد. در کاتالونیا هم او با وجود افت نسبی، عملکرد بدی نداشته است و در 42 بازی‌اش برای این تیم 31 گل به ثمر رسانده است. با این حال هنوز هم از نظر برخی از هواداران بارسا، لواندوفسکی در حد انتظار نبوده است و به همین دلیل باید دید که آیا بارسلونا رضایت خواهد داد با بازیکنی که تا ماه ژوئن 2026 قرارداد دارد، قطع همکاری کند یا اینکه به جای آن، یک مهاجم دیگر خواهند خرید تا رقابت داخلی میان مهاجمان تیم را تقویت کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی