راهکار بارسلونا برای مقابله با جریمه احتمالی یوفا

شبکه TV3 کاتالونیا گزارش کرده است که باشگاه بارسلونا به حالت آماده باش درآمده تا در صورتی که به خاطر پرونده نگریرا مجازات شود، به این تصمیم واکنش پرسروصدا نشان دهد. طبق گزارش این شبکه، بارسلونا در صورتی که به اتهام رشوه دادن به نایب رئیس سابق کمیته داوران، خوسه انریکس نگریرا به هر شکل مجازات شود، راه خودش را از لالیگا یا رقابت‌های اروپایی تحت نظارت یوفا جدا خواهد کرد. با وجود اینکه بارسلونا از سوی مراجع قضایی داخلی تبرئه شده است، هنوز احتمال مجازات او در داخل و توسط یوفا وجود دارد بخصوص از سوی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا که به طور جدی پیگیر این پرونده است. البته طبق آخرین گزارش‌ها، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در اسلوونی وطن الکساندر چفرین رئیس یوفا جلسه‌ای داشته تا درباره اتهامات وارده به تیم آبی و اناری‌ها به او توضیح دهد و همین موضوع سبب شده است که هواداران بارسا به عدم مجازات تیم‌شان از سوی یوفا خوشبین باشند.
البته برخی دیگر از این حرکت لاپورتا به‌عنوان واکنشی برای اطمینان خاطر دادن به سرمایه‌گذاران باشگاه (کسانی که از او برای از دست ندادن درآمدهای حاصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا ضمانت خواسته بودند) یاد کرده‌اند.
با این حال شبکه TV3 مدعی شده است که اگر مجازاتی از سوی یوفا برای بارسلونا در نظر گرفته سود، این باشگاه هم اقدام به تشکیل تورنمنت‌هایی دوستانه با دعوت از تیم‌های مختلف جهان بخصوص تیم‌های آسیای شرقی خواهد کرد تا درآمدهای از دست داده را از این طریق جبران کند.

جستجو
آرشیو تاریخی