بدنسازی عالی، رمز موفقیت

محسن گروسی
 مهاجم باشگاه استقلال

استقلال برابر فولاد نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. آبی‌پوشان برد بسیار خوبی به دست آوردند و توانستند به رده دوم برسند.
روند بازی فولاد و استقلال دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. در نیمه اول بازی پایاپایی شاهد بودیم و هر دو تیم به یک اندازه شانس گلزنی داشتند. هر دو تیم محتاط بودند تا از دروازه‌ خودشان دفاع کنند و در ابتدا گل نخورند.
نیمه اول به همین ترتیب گذشت. دو تیم جسته و گریخته حمله می‌کردند و تلاش‌هایی برای گلزنی مشاهده شد اما نتیجه نداشت. در نیمه دوم استقلال مانند همیشه شروعی طوفانی داشت و فولاد را تحت فشار گذاشت. در همان دقایق اول هم به گل رسید.
در ادامه بازی توسط استقلال کنترل شد و آبی‌ها نیم‌نگاهی هم به دروازه حریف داشتند.
روند بازی استقلال و فوران این تیم در نیمه دوم نشان‌دهنده شرایط ایده‌آل جسمانی و بدنی آنهاست. بازیکنان بخوبی هم در دفاع کار می‌کنند و هم حمله. بازیکنان پرس را عالی اجرا می‌کردند.
مشخص است که بدنساز تیم بسیار عالی و درجه یک کار کرده و بدن استقلالی‌ها عالی است. این آمادگی و فوران تنها به بازی با فولاد منحصر نمی‌شود. در هر بازی بعد از دقیقه ۶۰ و ۷۰ استقلالی‌ها همچنان آماده‌اند و حریف را تحت فشار می‌گذارند.
استقلال در هر لحظه که توپ را از دست می‌داد، بازیکنانش روی بازیکنان حریف فشار می‌آوردند تا فولادی‌ها اشتباه کنند. گل دوم هم به همین ترتیب به ثمر رسید. توپ‌ربایی بازیکنان منجر به گل شد. اسقلال از نظر فنی و روحی و روانی در شرایطی ایده‌آل است. نمایش‌های جذاب تیم هم سندی است بر این ادعا.

 

جستجو
آرشیو تاریخی